Sen skulle jag gärna vilja ha tag i svart inredning. Allt utom stolar och baksäte.
Har vinröd nu och det blir inte snyggt till svarta stolar.

Har också vinröd inredning....eller hade för jag har köpt svart bilmatta och lägger i själv plus att alla vinyldetaljer är lackade i svart. Blir riktigt bra!JBlom wrote:Har oljud i min transaxel så skulle vilja ha tag i en som inte låter. Finns visserligen på skrotarna men nån kanske har en ligger?
Sen skulle jag gärna vilja ha tag i svart inredning. Allt utom stolar och baksäte.
Verkar vara för jobbigt. Isåfall får det bli skroten, Kompletta är inte så dyra men finns inte så många i närområdet.Henka wrote:Har du kontakter på svets och svarv?
Isf har jag en transaxel som du kan göra iordning.
Tappen längst fram som ligger i utgåendeaxellagret (långt ord) är sliten pga ett skuret sådant lager.
Lägger man på lite svets och svarvar den jämn så är den hel igen.
Hade tänkt att göra det och ha den till min eftersom den gnisslar lite men det har inte blivit av.
Ja det går nog att måla panelerna, men hur bra sitter det?Björn Nilsson wrote:Har också vinröd inredning....eller hade för jag har köpt svart bilmatta och lägger i själv plus att alla vinyldetaljer är lackade i svart. Blir riktigt bra!JBlom wrote:Har oljud i min transaxel så skulle vilja ha tag i en som inte låter. Finns visserligen på skrotarna men nån kanske har en ligger?
Har inget att sälja men det var lite tips![]()
Lycka till
/Björn
Users browsing this forum: No registered users