Avslutat, redan köpt.
Jag skulle vilja få tag på den lilla biten innertak som ska täcka ytan bakom Targa luckan och framför bakluckans infästning.
Bilen är en 944/951 -89 med Targa
Färgen på innertaket är svart, så det vore ju bäst om den del jag söker skulle vara av samma färg.
Jag har kollat runt på bildelsbasen och där finns ju lite delar till 944:or men just den här lilla biten av innertaket verkar ingen spara på.
Sandén sa att han har slängt åtskilliga sådana genom åren, men han har ingen kvar i nuläget.
Jag tänkte att eftersom jag har läst här om medlemmar som tar bort Targa luckan av viktbesparingsskäl, eller svetsar igen den motsv. Så därför hoppas jag att nån som har en sån bit innertak ska vilja sälja den till mig.
maila mig isf på:
anders.kjellerstedt@gmail.com
Innertak, svart: Nu köpt!
-
- NA-Poster
- Bilmodell: Porsche 944 Turbo -89
Innertak, svart: Nu köpt!
Last edited by Skarp on 2016-10-25 23:37:58, edited 1 time in total.
-
- S-Poster
- Telefon: 0702934284
- Bilmodell: porsche 944
- Årsmodell: 1985B
Re: Innertak, svart
Ett tips kungsåra bildemontering har en komplett 944 T-87 som endast har drabbats av en kabelbrand och måste skrotas därför. Helt ofattbart. den har svart innredning. Då jag såg den hade den lager.nr S 361782 tel.nr dit 021-4711100, Hade själv svårt att få tag på den biten då jag gjorde ordning min 944. Hittade på Walters bildelar betalade nog ca 1000 kr med frakt.
-
- NA-Poster
- Bilmodell: Porsche 944 Turbo -89
Re: Innertak, svart
Tack för tips!
Är det tel nr du skrev numret till Returbilen Kungsåra?
Har försökt som F-n att få tag på deras tel.nr. men eftersom det står rakt ut på hemsidan att de inte har telefon, så har jag väl försökt inse att det faktiskt skulle kunna finnas ett företag utan möjlighet att vare sig ringa eller maila till :-P
Du hade nog tur som fick den för 1000kr inkl frakt iofs, eller jag vill iaf minnas att han jag pratade med på Porsche, sa att den kostade nåt på 4000kr, när den fanns som reservdel alltså...den kan väl inte ha gått som smör visserligen, för då skulle de nog fortfarande erbjuda den som reservdel.
Tack för tips, som sagt!
Trevlig helg!
Är det tel nr du skrev numret till Returbilen Kungsåra?
Har försökt som F-n att få tag på deras tel.nr. men eftersom det står rakt ut på hemsidan att de inte har telefon, så har jag väl försökt inse att det faktiskt skulle kunna finnas ett företag utan möjlighet att vare sig ringa eller maila till :-P
Du hade nog tur som fick den för 1000kr inkl frakt iofs, eller jag vill iaf minnas att han jag pratade med på Porsche, sa att den kostade nåt på 4000kr, när den fanns som reservdel alltså...den kan väl inte ha gått som smör visserligen, för då skulle de nog fortfarande erbjuda den som reservdel.
Tack för tips, som sagt!
Trevlig helg!