Uthyres: Garageplats vid Stockholm/Fridhemsplan

Säljes och Bytes forum för delar och bilar, 9x4/9x8
Post Reply
Message
Author
User avatar
Fredrik Nyqvist
Carrera-Poster
Posts: 320
Joined: 2009-08-22 14:12:41
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Location: Stockholm
Contact:

Uthyres: Garageplats vid Stockholm/Fridhemsplan

#1 Post by Fredrik Nyqvist »

Kan väl direkt säga att det inte är jag som hyr ut garageplatsen utan att jag förmedlar kontakt. Anledningen att jag förmedlar denna plats är att jag stått där sen april men nu fått tag i en garageplats som ligger närmare där jag bor. Jag har dock uppsägningstid på denna plats men kunde bara få den nya platsen om jag tog den omgående. Hoppas därför att kunna förmedla en ny hyresgäst till hyresvärden för att slippa så mycket dubbelhyra.


Det gäller alltså en plats i ett varmgarage på Kronobergsgatan 43. Själva platsen är normalstor, men då det är en pelare mellan denna plats och ena grannplatsen ger det gott om utrymme till nästa bil. På den andra grannplatsen huserar två motorcyklar så även där är det gott om svängrum och ingen risk för dörruppslag. I garaget finns även en tvättplatta med högtryckstvätt.

För att komma in i garaget krävs en tag (fritt översatt nyckel-bricka?). På vardagar dagtid så är det en port innan man kommer in i garaget. På vardagar kvälls/nattid samt helger måste en bom öppnas samt en "sluss" med två portar passeras. Med andra ord bra säkerhet. För in/ut-gång till fots finns även ingång från St Eriksgatan 56.

Hyran för denna plats är 1750 kr/mån.


Har varit mycket nöjd med platsen hittils och hade inte sagt upp den om det inte varit för att jag hellre går tvärs över gatan till garaget än en 5-minuters promenad :) .

OBS att det inte är något mekgarage. Hyresvärden sa dock till mig att det var ok att göra småsaker som inte kladdar, typ bromsbelägg och skivor. Men det tycker jag ni ska dubbelkolla om ni är intresserade.


Låter det intressant så är det bara höra av er så ska ni få kontaktuppgifter. Kan självklart visa platsen också.
Fredrik Nyqvist

PCS #10558
Biltråd: 944 Turbo -86 |

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users