924S -86

Säljes och Bytes forum för delar och bilar, 9x4/9x8
Post Reply
Message
Author
User avatar
M-Nilsson
Addict
Posts: 1673
Joined: 2007-01-24 21:33:00
Bilmodell: 944 S
Årsmodell: 1987
Location: Karlshamn
Contact:

924S -86

#1 Post by M-Nilsson »

Då var det dags att åter göra ett försök att sälja den då jag hade tänkt köpa mig en annan bil!

Nybesiktad och skattad för i år. Under besiktningen i mars var det v. spindelled som behövdes bytas vilket nu är klart och godkänt.

Inredningen väldigt fin! Rostfri. Hyffsad fin i lacken. Det finns en väldigt svag liten buckla på höger framskärm som ibland framträder..svårt att beskriva så här utan bäst att se i verkligheten.

Import från Tyskland. 2 ägare i Sverige med mig och enligt förra ägaren 1 tidigare i Tyskland. I min ägo sedan 2006. Under denna tid har jag inte haft några större problem med den, bytt hjullager bak, bromsback, spindelled v. fram, bromsbelägg bla. Nu i år har jag bytt olja/filter och tändstift..å nya torkare fram/bak:)

Chippad, öppet luftfilter. Går fint i motor och växellåda och har alltid vart lika lättstartad under min tid. Fyra fälgar finns till bilen (de guldiga) men helt OK mönster. Dubbdäck finns också som du kan få till om du vill.

Osäker på exakt miltal då mätaren snurrat nått extra varv, nu visar den snart 4000 mil.

Japp det var nog de, har säkert glömt nått men de är bara å fråga om du undrar nått! Bilen finns strax utanför Karlshamn i Blekinge. (Reg. UCX531)

30 000:-
Prutat å klart!;)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
944 S -87. Diamantblåsilver (http://www.garaget.org/?car=182594)
924 S -86. Svart. (Såld av mig) Därefter älgkrockad. Lagad- omlackerad vinröd.

User avatar
M-Nilsson
Addict
Posts: 1673
Joined: 2007-01-24 21:33:00
Bilmodell: 944 S
Årsmodell: 1987
Location: Karlshamn
Contact:

#2 Post by M-Nilsson »

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
944 S -87. Diamantblåsilver (http://www.garaget.org/?car=182594)
924 S -86. Svart. (Såld av mig) Därefter älgkrockad. Lagad- omlackerad vinröd.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users