924 -84, lille Brun...:(

Säljes och Bytes forum för delar och bilar, 9x4/9x8
Post Reply
Jesper von Wowern
Turbo-Poster
Telefon: 0701751401
Bilmodell: 912-65, 944-84
Årsmodell: 1984

924 -84, lille Brun...:(

#1 Post by Jesper von Wowern »

I ett sällsynt anfall av klarsynthet lägger jag ut en annons på lille Brun :cry: .

Min son är bara 15 och det är ju inte ens säkert att han vill ha henne när det väl är dags, så därför letar vi nu efter en ny husse/matte...

Det är en hel del fixat på henne under den korta tid hon bott här, men finns lite kvar som jag hade planerat men som inte riktigt tycks bli av. Olika info om vad som gjorts finns lite varstans här på forumet. Bilder finns en del men "en live-titt säger mer än 1000 bilder 8) ".

När jag köpte henne hade jag tittat på miljoner 924/944 under flera år och blev helt förtjust i lille Brun (hon har original typ off-white lack, men heter ljusbrun hos vägverket) och jag vill lämna över henne till någon som känner likadant. Det går att hitta 924or som är billigare och det går att hitta sådana som är bättre, har man riktig tur kan man kanske hitta en som är billigare OCH bättre - då skall man köpa den genast.

Jag vill helst ha i närheten av 20 papp för henne, så att jag slipper gräma mig över att de förhållandevis få mil jag kört henne varit rysligt dyra, men köpeskillingen är mycket beroende av att det känns som rätt köpare. (De här bilarna är generellt så ofantligt billiga i förhållande till körglädjen i alla fall :D )

Intresserad? PMa eller ring.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
/Jesper von Wowern

Lille Svart: www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=18572

Post Reply