924 -78 (modifierad)

Säljes och Bytes forum för delar och bilar, 9x4/9x8
Post Reply
Message
Author
Mil
NA-Poster
Posts: 4
Joined: 2008-08-26 17:21:51
Contact:

924 -78 (modifierad)

#1 Post by Mil »

Tjena alla glada..

Har blivit dags för mig att sälja mitt projekt, det är en 924 -78..
Vad som är vidgjort på den är mycket bland annat:
Strippad på inredning och målat golvplåten svart.
baksätet borttaget, där sitter nu en träskiva med 2 st 6x9or (högtalare) och sedan ett svart högtalarnät över det (ser snyggt och bra ut). Från den träskivan ut mot bagageluckan går en aluminium skiva som täcker hela bagaget. Orginal stolarna är sålda har en skålad racingstol i nu, men den följer tyvärr inte med, så det följer alltså inte med nån stolar.... Gt-lysen finns men inte ditsatta, nytt i kartong. 944 s2 fronten, dock skadad finns och sitter på med eftermarknads insugshål där dimmljusen fanns. orginal centerkonsolen är borttagen och kupéfläktsreglaget är ombyggt och är i aluminium det är även den nya centerconsolen. sportratt mm.

Jättesvårt att förklara hur allt ser ut och att minnas allt jag gjort, det är en hel del! för att summera de dåliga sakerna så är det att den inte är besiktad eller skattad, blev avställd och har stått i varmgarage sedan dess för ombyggnaden. den är icke färdigbyggd men om man vill fixa och besikta så fort som möjligt är det lampor som ska installeras, stolar, sista biten på avgasröret saknas också (sista dämparen)..

Om intresse finns fixar jag fram bilder, jag orkar inte bygga färdigt själv pga diverse omständigheter. priset jag tänkt mig för den som den står är 15000.. finns mycket mycket liten prutmån då jag skulle kunna göra ett ryck o göra färdigt den och sälja den för extra 10k..

MVH

Mil
NA-Poster
Posts: 4
Joined: 2008-08-26 17:21:51
Contact:

#2 Post by Mil »

glömde säga att bilen finns i Malmö området

User avatar
jockes
Carrera-Poster
Posts: 380
Joined: 2007-10-01 14:27:03
Bilmodell: 951
Årsmodell: 1987
Location: Norrköping
Contact:

#3 Post by jockes »

Kan vara intresserad.
Kan du skaffa fram lite bilder?

Mil
NA-Poster
Posts: 4
Joined: 2008-08-26 17:21:51
Contact:

#4 Post by Mil »

Ber om ursäkt för dröjsmålet.. Har inte haft möjlighet att komma till datorn =/..

Här är Bilder.. priset är fortf. 15k men är nu diskuterbart då jag nu måste bli av med den.. PMa gärna bud.

Bilen är visserligen inte i "mint condition" vad gäller lack, men mobilkameran förvärrar det, dvs. det är inte så farligt som det ser ut. Bilen är lite sne för att ena framdäcket har högre profil (reservdäck på). Fronten sitter bara löst på.

Image
Image
Image
Image

Mil
NA-Poster
Posts: 4
Joined: 2008-08-26 17:21:51
Contact:

#5 Post by Mil »

Finns kvar.
Bud mottages..

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users