emm wrote:
Fin bil till vettiga pengar, det är alltid något med dessa gamla bilar, bara det att dom flesta är inte ärliga och säger det, så tummen upp till dig, is i magen, till våren har någon annan nycklarna till den och du har köpt en ny bil, sedan går det två år och så vill du ha en Porsche igen, och jag tror inte du köper en Boxster. Snarare en 951/M3/964/993
Precis, ta det bara lugnt. Priset verkar ju helt rätt.
Fast en så här pass fin 944 ska man egentligen inte sälja.
Fråga mig, jag har sålt flera fina bilar (och några mindre fina.. )
Intresset är lågt vi denna årstid har jag nu märkt. Sen att sitta å klicka på forumet och kolla på gamla bilder gör ju faktiskt att man blir sugen att ha den kvar endå.
Får väl fixa det som är att fixa och pröva till våren, fast då blir den ju dyrare för köparna.
tja!
Äger en porsche 944 NA -84 och jag är under 25år XD.
Är jäkligt intresserad av din bil, men har ägt min porsche 944 NA ett år nu och studerar så har inte råd till en 951.
Men när jag börjar jobba kommer jag köpa en Så nästa år om du har kvar den så hör jag av mig
hanilton199 wrote:tja!
Äger en porsche 944 NA -84 och jag är under 25år XD.
Är jäkligt intresserad av din bil, men har ägt min porsche 944 NA ett år nu och studerar så har inte råd till en 951.
Men när jag börjar jobba kommer jag köpa en Så nästa år om du har kvar den så hör jag av mig
mvh johan
Om du har råd med inköpet så blir det billigare. Turbon är konstigt nog billigare än en N/A.
du får ta den med till brostugan .. när det blir säsong och om den är kvar.. där finns lite gubbar som är sugna på 951or märkte det vid ett besök...på en Porschekväll
Många ser en bil och blir sugna utan att leta i Annonser ett behov liksom kryper på när den finns LIVE..
944N/A -84 (ut86) införskaffad av mig: maj 2003 (såld :(
Audi 100 Avant -94
www.laphroaig.com best in Whisky
http://webshop.cp-service.se customdelar turbo, grenrör, insug, avgas feritta, mm mm. titta in och se...
www.xlanderracing.se carrera cup
jerker67 wrote:du får ta den med till brostugan .. när det blir säsong och om den är kvar.. där finns lite gubbar som är sugna på 951or märkte det vid ett besök...på en Porschekväll
Många ser en bil och blir sugna utan att leta i Annonser ett behov liksom kryper på när den finns LIVE..
Ja planen är väl att fixa den i mån av tid. Sen får man ju visa upp den lite.