Hallåj,
jag funderar på att kanske ta mig till den ena eller andra banan.
Är det någon som har koll på hur många 944forumdeltagare som ska till respektive?
Mvh
Stephan
Moderatorer: thesaint, John, Pär Hylander, patand, Joakim
Nahpets skrev:Är det någon som har koll på hur många 944forumdeltagare som ska till respektive?
patand skrev:Nahpets skrev:Är det någon som har koll på hur många 944forumdeltagare som ska till respektive?
Du får nog göra en egen sammanställning utifrån vad som skrivs i denna tråden.
Säkert kommer det en någon/några från forumet som inte skrivet något i tråden också.
Men vänta inte för länge med att välja bana utan anmäl dig i god tid Stephan.
Som sagt tidigare så är Sviestad enligt mig (och även enligt Åke) den bana som är mest lämpad för förarträning av detta slag men givetvis därmed inte sagt att Kinnekulle är dålig.
Nahpets skrev:Detta med licens hajade jag inte när jag läste introt. Vad är detta för licens?
Länka gärna till tidigare beskrivning om sådan finns.
patand skrev:Nahpets skrev:Detta med licens hajade jag inte när jag läste introt. Vad är detta för licens?
Länka gärna till tidigare beskrivning om sådan finns.
Vad det är för licens man får? Det är banracinglicens givetvis!Med en sådan får du köra t.ex långlopp, PSCS, MSCC, BMW Cup, Alfa Corse osv... dvs i princip all typ av banracing med standardbilar i Sverige!
Länk till beskrivning av vad?
Nahpets skrev:Jaså, men då måste man ha en godkänd bil ju ...
Nej ... om jag åker, vilket jag gärna vill, så blir det för att bränna R-däck på bana och träffa likasinnade.
patand skrev:Nahpets skrev:
Om du kommer på kursen så blir det inte bara för att bränna R-däck och träffa likasinnade hoppas jag, utan också (framförallt) för att lära dig bli en ännu bättre förare? Ärligt talat finns det ju billigare sätt att bränna R-däck och träffa likasinnade menar jag...
Nahpets skrev:Jag ville bara låta häftig.
Nahpets skrev:Bättre chaufför låter bra det också.

Spånet skrev:30 dagar kvar till
patand skrev:Spånet skrev:30 dagar kvar till
Ja man hoppas snön hinner tina bort från banan... men det ska den väl, det är ju snöfritt på de flesta asfaltsvägar här i trakten nu så.
Spånet skrev:Om jag får välja så vill jag gärna ha snöfritt på avåkningzonerna oxå, det gliiiiider bra på snön och räcken är hårda
porschedennis skrev:Har ni fått något från kursen ännu?
Återgå till Träffar, Bankörning & Slalom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst