Jag har köpt nytt relä till el-fläkten och trots detta glappar den genom att slå på och ej sen stängas av förrän batteriet är slut!
Även min varvräknare och oljenivåindikator har slutat fungera?
Nån som är bra på givarfel eller vad det nu kan vara?
Mycket tacksam för tips!
El-fläkt glapp trots nytt relä? 944-88 (motor-86)
-
- NA-Poster
- Posts: 19
- Joined: 2007-09-07 09:49:39
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Contact:
El-fläkt glapp trots nytt relä? 944-88 (motor-86)
Svart/svart S2-89, diff, sportssys, o 968ans bakkofångare + större vinge. 17" cup3. Bridgestone.
Lillebror kör helt orginal -88 (163hk).
Lillebror kör helt orginal -88 (163hk).
-
- Addict
- Posts: 2289
- Joined: 2004-03-29 19:38:47
- Bilmodell: 996 C4S, fd 944 83+86
- Årsmodell: Vet ej
- Location: Kumla
- Contact:
- Freddan
- Addict
- Posts: 1581
- Joined: 2005-01-31 20:09:11
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Lund
- Contact:
Re: El-fläkt glapp trots nytt relä? 944-88 (motor-86)
Min gjorde likadant, fläkten var gick fortfarande morgonen efter jag ställt in den i garaget (fast väldigt sakta ) så jag fick da ut säkringen och efter ett par dagar så slutade den helt att fungera.Jonnisson wrote:Jag har köpt nytt relä till el-fläkten och trots detta glappar den genom att slå på och ej sen stängas av förrän batteriet är slut!
Mycket tacksam för tips!
Och det var som 944_driver skrev, givaren i kylaren som trasslade. Så det är all idé att kolla den.
//Fredrik
Alpinvit 944S -87
The 944S wants to be driven between 4000 and 6000 rpm in order to strut its stuff.
The 944S wants to be driven between 4000 and 6000 rpm in order to strut its stuff.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users