diffbroms 944
Posted: 2009-04-20 11:51:11
Hej alla racers,
Diffbroms är ett kärt ämne.Så vitt jag förstår är majoritetens uppfattning att det är lamelldiff som gäller för race med R-däck. Jag har kört runt på nätet och behöver råd. Porsche vill ha 20' för en ZF ( två lameller) med 40% spärrvärde (40/40) Drexler( tre lameller?) Tysk. ungefär samma pris.
Guard USA multilamell kostar ca 25' med tull och moms och rek 40/60 eller 50/80. Guard talar om kinesiska multilamelldiffar på sin sida. Gripper multilamell Engl. kostar ca 9' och rek. 40/65. Gripper är tillv. i Engl. och säljer 50 diffar/mån. till en massa fabrikat tex Ferrari 512 pris 770 pund, allt enligt egen info. Är det någon som hör något om Gripper? Tacksam för råd.
Leif difflös
Diffbroms är ett kärt ämne.Så vitt jag förstår är majoritetens uppfattning att det är lamelldiff som gäller för race med R-däck. Jag har kört runt på nätet och behöver råd. Porsche vill ha 20' för en ZF ( två lameller) med 40% spärrvärde (40/40) Drexler( tre lameller?) Tysk. ungefär samma pris.
Guard USA multilamell kostar ca 25' med tull och moms och rek 40/60 eller 50/80. Guard talar om kinesiska multilamelldiffar på sin sida. Gripper multilamell Engl. kostar ca 9' och rek. 40/65. Gripper är tillv. i Engl. och säljer 50 diffar/mån. till en massa fabrikat tex Ferrari 512 pris 770 pund, allt enligt egen info. Är det någon som hör något om Gripper? Tacksam för råd.
Leif difflös