Jag hittade mallar på nätet som man kunde skriva ut på klistermärke för att sedan klistra på mätaren. Kommer inte ihåg var men jag har nog mallen sparad på någon skiva om du är intresserad.
Chris wrote:Jag hittade mallar på nätet som man kunde skriva ut på klistermärke för att sedan klistra på mätaren. Kommer inte ihåg var men jag har nog mallen sparad på någon skiva om du är intresserad.
Såg en 997 S på blocket, vita mätartavlor kan man ju beställa från fabrik, men här har dom även lackat instrumentkonsolen i vitt, grymmt till en vit bil ju!
Ingen som har extra instrumentlister som jag kan experimentera på
Chris wrote:Jag hittade mallar på nätet som man kunde skriva ut på klistermärke för att sedan klistra på mätaren. Kommer inte ihåg var men jag har nog mallen sparad på någon skiva om du är intresserad.
Jag är fortsatt intresserad, killen som skulle skaffa vita mätartavlor till mig har nog bestämmt sig för att jag är totalt ointressant som kund, efter tre mail-påminelser och fortfarande inte ett uns till svar, ska inte han ha mina pengar iaf.
Tacksam ifall någon annan kan vidarebefoga ifall någon hittar!
Funderade på att också skaffa vita mätartavlor till min bil. Surfade runt lite i går kväll och hittade mstyling.se. Skickade mail och fick svar tillbaka inom 2min och då var klockan 20:00. Fick svar på mina frågor blixtsnabbt om vad kostnad var och typ av tavla. Här kommer lite svar från mstyling.se
"Hej igen 400:- för ett komplett kitt om det blir ca 3-4 tavlor, typ varv tank hast osv, tavlan är en ersättningstavla man monterar över original tavlan, samma mattreal man anväder när man sätter dekor på bilar, se länk för vidare info."
"Hejsan! igen ni måste skicka era tavlor till oss för att vi skall kunna scanna av original tavlorna, helt särskruvade vill vi att de skall vara, skicka bara tavlorna."