Mattias 924 wrote:En rostig vänster framskärm på att den är på ett eller annat sätt privatimporterad.
Något är ju skumt iaf. På reggbeviset står det 18ägare. Kollar jag Carfax (klippt med bara det viktigaste kvar)ser det utsåhär;
2014-01-30 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson.
2013-10-10 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson.
2003-07-28 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson.
1998-05-29 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson.
1987-04-22 I trafik första gången i Sverige.
1987-04-09 Fordon förregistrerat i Sverige med registreringsnummer MKF928.
Det lite skumma är också att på den gula delen så står bara den förra ägaren med, inte de senaste tre?
Vad hände mellan -87 och -98? Efter det har den iaf rullat i Oskarshamn och i Flen. Har många besiktningspapper kvar. De fyra äldsta är runt 96-98. Då är den besiktad Filipstad/Mölndal/Nynäshamn/Filipstad.
Blåbäret som är en import står det när den blev i trafik första gången i utlandet (samma datum på reggbevis) och det står tre ägare.
2009-07-08 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson.
2007-10-11 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson.
2003-10-27 I trafik första gången i Sverige.
2003-10-24 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson.
2003-09-02 Fordon privatimporterat från EU-land.
Fordon förregistrerat i Sverige med registreringsnummer TYF469.
1985-02-26 Fordonet registrerades första gången utanför Sverige.