Jag undrar om ens Svensk Bilprovning själva vet vad som gäller. Det har nog mest att göra med den enskilda kontrollantens inställning. Skrämmande...
Vad är egentligen problemet? Bågen sitter bakom stolarna och inga passagerarplatser har tagits bort, inga bälten flyttats mm. Vad hade de att invända mot?
//Mats
Fyrpunkts i 968CS?
-
- S-Poster
- Posts: 147
- Joined: 2009-08-26 07:24:35
- Bilmodell: 996 C2
- Årsmodell: Vet ej
- Location: Sollentuna
- Contact:
- AXL944
- S-Poster
- Posts: 139
- Joined: 2004-03-30 12:46:04
- Bilmodell: 944 turbo
- Location: Göteborg
- Contact:
Hej,
tror mycket handlar om vem som tar emot på besiktningen.
Jag åkte på reg. besiktning. Gick ju iofs. smidigt, men tråkiga pengar.
Fördelen är ju att det nu står i reg. beviset - så det går ju fint att sätta i helbur om jag nu kommer till skott med det någon dag.
Nackdel att man inte kan plocka ur bågen utan att reg. besiktiga igen (om nu någon tänker på det)
Skall bli spännande att åka in till våren med maf-kit, skalstolar och 993TT bromsar...
/Axl
tror mycket handlar om vem som tar emot på besiktningen.
Jag åkte på reg. besiktning. Gick ju iofs. smidigt, men tråkiga pengar.
Fördelen är ju att det nu står i reg. beviset - så det går ju fint att sätta i helbur om jag nu kommer till skott med det någon dag.
Nackdel att man inte kan plocka ur bågen utan att reg. besiktiga igen (om nu någon tänker på det)
Skall bli spännande att åka in till våren med maf-kit, skalstolar och 993TT bromsar...
/Axl
___________
Axel Olsson
944 Turbo -91
Axel Olsson
944 Turbo -91
Who is online
Users browsing this forum: No registered users