Yamaha Fazer 600 från 2001

Annonsera dina prylar. Ej bil eller bildelsrelaterat material,
Post Reply
Message
Author
User avatar
Fredrik Nyqvist
Carrera-Poster
Posts: 320
Joined: 2009-08-22 14:12:41
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Location: Stockholm
Contact:

Yamaha Fazer 600 från 2001

#1 Post by Fredrik Nyqvist »

Har en MC till salu. Finns annons på blocket http://www.blocket.se/stockholm/Yamahs_ ... 8.htm?ma=1

Köpte den här MCn förra säsongen för att övningsköra på och den har fungerat strålande för en nybörjare. Den är mycket lättkörd men samtidigt rolig, och hade det inte varit för att jag var ute efter en annan typ av hoj så hade jag behållt den. Ett plus i kanten är att försäkringen också är överkomlig.

Hojen är av årsmodell 2001 och har gått ca 2400 mil. Förra gången den besiktigades var i maj 2012 och den gick då igenom utan anmärkning. Jag bytte under förra året batteri samt bromsbelägg fram. Inför den här säsongen blev den servad av verkstad där olja samt oljefilter byttes samt övriga vätskor och slitdelar kontrollerades. Givetvis finns protokoll och kvitto på detta. Då jag köpt ny hoj så är den inte körd efter service, utan står i garage och väntar på ny ägare :)

MCn är helt original och i väldigt fint skick. Det finns inga defekter eller kända fel. Däcken börjar bli lite dåligt mönster på (3 mm fram och 2 mm bak, mer på sidorna) men håller nog en bit in på säsongen. Drivpaketet går säsongen ut, men bör nog bytas inför nästa.

Pris: 22 000 kr. Prutning görs på plats, inte över mail eller telefon.

Jag kan ibland vara svår att nå per telefon under kontorstid, men skicka ett sms så kan jag ringa upp. Kollar mail regelbundet.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Fredrik Nyqvist

PCS #10558
Biltråd: 944 Turbo -86 |

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users