Så dimensionen ska vara dia 17,5mm och fabrikatet Sauer-Werkzeug, glöm inte att slipa bort svetsen inne i såg-hylsan

Bengt
Jag tyckte mest det var nördigt av Porsche att ha en lösning på ett problem som de tror kommer att följa på deras egen konstruktion.henca wrote:Så om jag lyckats hitta någon 17.5 mm hålsåg som jag kunnat modifiera skulle det gå att rädda fälgen till det billigare priset av pinnbultarna.
Det blev aldrig att jag själv gick ned med inspektionskamera. Då jag mätte på den inspektionskamera som jag har kom jag fram till att den var 14 mm. Tändstiften har M14-gänga så då finns det inte en chans att få ned den kameran. Detta i kombination med att det såg ganska krångligt ut att få loss tändstiften gjorde att jag direkt såg mig om efter en verkstad i stället. Jag tycket att det verkade som om man skulle behöva plocka bort både insug och luftfilterburk för att komma åt alla tändstift, men sedan har jag fått höra att det räcker att plocka bort luftfilterburken.fälgen wrote:Hur har det gått, har du kollat något mer på motorn?
Users browsing this forum: No registered users