Page 7 of 7

Re: 944S2-90 Janne J

Posted: 2017-12-11 20:24:13
by Janne J
Ragnar Joensen wrote:OK, vad var det som gjorde att du valde Sandéns?
Gummit i Lindseys är avsevärt mindre och det är risk att metall går mot metall i fästet.
Det andra fästet som vi jämförde med är snarlikt men små detaljer skiljer som gör att Sandéns känns som en mer genomtänkt produkt.

Re: 944S2-90 Janne J

Posted: 2017-12-11 21:24:48
by Ragnar Joensen
Det var också min reaktion, när jag såg de två alternativen.

Re: 944S2-90 Janne J

Posted: 2018-04-30 11:26:59
by Janne J
Tillbaka i garaget efter en regnig färd till Bilprovningen, inga anmärkningar i år heller.
944-4.jpg
Det är en råare känsla i bilen numera, semisolida motorfästen och ett modifierat växellådsfäste ger karaktär om man säger så...
Växellägena och kopplingen är betydligt mer distinkta, ska bli kul att testa hur det känns på bana.

Knutstorp den 28 maj med SVKG nästa!

Re: 944S2-90 Janne J

Posted: 2018-05-01 20:34:17
by gtBen
Janne J wrote:Det är en råare känsla i bilen numera,

Knutstorp den 28 maj med SVKG nästa!
Härligt med rå känsla :#cheers:
Så det blir inget Klassik på Ring K för dig då?

Bengt

Re: 944S2-90 Janne J

Posted: 2018-05-02 15:57:46
by Janne J
gtBen wrote: Så det blir inget Klassik på Ring K för dig då?

Bengt
Tyvärr så har jag andra saker bokade just den dagen. Men vi ses säkert på någon annan bana :#cheers:

Re: 944S2-90 Janne J

Posted: 2018-07-22 21:38:48
by Janne J
Film från Knutstorp i slutet av maj, följa john med Stig:

https://youtu.be/oY_SfW8xND0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 944S2-90 Janne J

Posted: 2018-07-23 10:06:00
by toyrace
Kul att se sin egen bak....blev inte så många fria varv men spårvalen var väl rätt ok!