Jajamen! Jag ingår i det instruktörs/arrangörsgänget sedan ett antal år tillbaka.Sebastu wrote:Kommer du vara där Patrik?

Jajamen! Jag ingår i det instruktörs/arrangörsgänget sedan ett antal år tillbaka.Sebastu wrote:Kommer du vara där Patrik?
Vet inte vilken punktlista du går efter, men gissar att du bara läst fel. Det står "fluid" och inte "fuel", dvs inga bränslerör är inblandade och de menar att slavcylindern kan hänga i sitt rör/slang.Sebastu wrote:Ikväll jobbade jag mig fram till och med punkt 34. Dvs ta ut grenrören.
Men punkt 35 fastnade jag på: "Unbolt the slave cylinder and move it out of the way, leaving the fluid lines attached."
Vilken slavcylinder syftas det på som sitter vid bränslerören? Kopplingens slavcylinder är ju redan borttagen.
Du länkade ju till clarks på förra sidan såg ju nu... Men behöver du verkligen ta bort grenröret? Jag lyfte ur min turbomotor med grenröret på plats.Sebastu wrote:Se där, det har du rätt i. Jag går enligt listan från Clarks garage enligt post på sidan tre.
Men hur svårt ska det vara, jag jobbar mig vidare runt om motorn helt enkelt, till slut lossnar den.
Users browsing this forum: No registered users