Tacka Jochen/Frozenspeed och Niklas Falk.Robert Örebro wrote:Vilka bilder....
968 CS -94 | Maxx Liebling
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
-
- S-Poster
- Posts: 147
- Joined: 2009-08-26 07:24:35
- Bilmodell: 996 C2
- Årsmodell: Vet ej
- Location: Sollentuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
Så kul att se! Surt att säsongen är så kort "här hemma".
964 C4 -92 Såld
968 CS -93 Såld
996 C2 -98 Helt såld på!
968 CS -93 Såld
996 C2 -98 Helt såld på!
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
Sååå ... Då var en diffbroms inhandlad. En begagnad original 968 CS-diffbroms. Kanske inte den ultimata diffbromsen men bättre än ingen och billigare än en splitterny lamelldiffbroms eller för den delen en ny Quaife-diffbroms.
Nu är det bara det där med att montera den ... Jag kanske borde se till att växellådan renoveras samtidigt? Någon som känner sig sugen på det jobbet?
Med diffbromsen i lådan ska jag väl &#%&%#! få fart ut ur Depåkurvan på Gelleråsen och inte bara spinna med innerhjulet. Då ska det jagas 996 turbosar!
Nu är det bara det där med att montera den ... Jag kanske borde se till att växellådan renoveras samtidigt? Någon som känner sig sugen på det jobbet?
Med diffbromsen i lådan ska jag väl &#%&%#! få fart ut ur Depåkurvan på Gelleråsen och inte bara spinna med innerhjulet. Då ska det jagas 996 turbosar!
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- Bubby
- Turbo-Poster
- Posts: 624
- Joined: 2005-07-10 19:06:52
- Telefon: 0763385357
- Bilmodell: 944 turbo
- Årsmodell: 1987
- Location: Västerås
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
Levin har en duktig kille som fixar lådorna åt honom, lämnade min vxl-låda där för montering av diff..
PORSCHE 944 TURBO -87 alpinvit.
BMW 330Xi -03 M-sport stålgrå.
PCS+R 9488
[url]http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=5485[/url]
[url]http://www.garaget.org/bubby[/url]
BMW 330Xi -03 M-sport stålgrå.
PCS+R 9488
[url]http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=5485[/url]
[url]http://www.garaget.org/bubby[/url]
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
Misstänker att han kostar en del?Bubby wrote:Levin har en duktig kille som fixar lådorna åt honom, lämnade min vxl-låda där för montering av diff..
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- Bubby
- Turbo-Poster
- Posts: 624
- Joined: 2005-07-10 19:06:52
- Telefon: 0763385357
- Bilmodell: 944 turbo
- Årsmodell: 1987
- Location: Västerås
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
vad jag minns så var det inte så dyrt.. men jag tog ju ner lådan själv o lämnade den löst..
PORSCHE 944 TURBO -87 alpinvit.
BMW 330Xi -03 M-sport stålgrå.
PCS+R 9488
[url]http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=5485[/url]
[url]http://www.garaget.org/bubby[/url]
BMW 330Xi -03 M-sport stålgrå.
PCS+R 9488
[url]http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=5485[/url]
[url]http://www.garaget.org/bubby[/url]
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
Att bara montera diffbromsen borde iofs inte vara ett så stort arbete, förutsatt att lådan redan är nedtagen.Bubby wrote:vad jag minns så var det inte så dyrt.. men jag tog ju ner lådan själv o lämnade den löst..
Det jag funderar på är om jag borde passa på och renovera lådan samtidigt, det finns tecken på att det är dags att göra det. Jag har noll koll på vad man normalt byter då och vad det kan komma att kosta.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- Bubby
- Turbo-Poster
- Posts: 624
- Joined: 2005-07-10 19:06:52
- Telefon: 0763385357
- Bilmodell: 944 turbo
- Årsmodell: 1987
- Location: Västerås
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
maila en prisförfrågan till Levin iallafall.. kan ju va bra o få på ett ungefär, han vet nog vad man ska byta oxå.. borde det inte gå att sätta i en 996 cup diff i 968orna? dom har väl en riktig porsche låda?
PORSCHE 944 TURBO -87 alpinvit.
BMW 330Xi -03 M-sport stålgrå.
PCS+R 9488
[url]http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=5485[/url]
[url]http://www.garaget.org/bubby[/url]
BMW 330Xi -03 M-sport stålgrå.
PCS+R 9488
[url]http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=5485[/url]
[url]http://www.garaget.org/bubby[/url]
- Henka_E
- Addict
- Posts: 1401
- Joined: 2008-06-12 17:12:33
- Bilmodell: Porsche 944
- Årsmodell: 1986
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
Levin sa 5k för att montera diff åt mig i somras på en 016 - men det borde ju vara samma typ på en 01E. Att montera diffen är ju lättare på 01E - men man ser inte fläckbilden när diffen är monterad som man gör på en 016. Schimsa är ju lika mycket jobb på båda...
968 har väl inte en riktig Porsche låda egentligen, men den delar lager dimensioner för diffen med riktiga Porsche lådor så 996 diffar passar i den - till skillnad då mot 016 som ju är en riktig Audi låda!
...och passa på att renovera diffen eller iaf kolla hur den mår innan du häller i den! Till 016 kostade innehållet ca 2k från staterna förra veckan, borde vara nåt liknande till den där!
968 har väl inte en riktig Porsche låda egentligen, men den delar lager dimensioner för diffen med riktiga Porsche lådor så 996 diffar passar i den - till skillnad då mot 016 som ju är en riktig Audi låda!
...och passa på att renovera diffen eller iaf kolla hur den mår innan du häller i den! Till 016 kostade innehållet ca 2k från staterna förra veckan, borde vara nåt liknande till den där!
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling – Nu med ringenbilder!
Det är en torsen-diff så det är väl inte så mycket att renovera på den?Henka_E wrote:Levin sa 5k för att montera diff åt mig i somras på en 016 - men det borde ju vara samma typ på en 01E. Att montera diffen är ju lättare på 01E - men man ser inte fläckbilden när diffen är monterad som man gör på en 016. Schimsa är ju lika mycket jobb på båda...
968 har väl inte en riktig Porsche låda egentligen, men den delar lager dimensioner för diffen med riktiga Porsche lådor så 996 diffar passar i den - till skillnad då mot 016 som ju är en riktig Audi låda!
...och passa på att renovera diffen eller iaf kolla hur den mår innan du häller i den! Till 016 kostade innehållet ca 2k från staterna förra veckan, borde vara nåt liknande till den där!
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling
Bilen påställd och luftad. Har blivit en sväng till Sthlm och en mindre glassträff i Slagsta bland annat.
Fått bytt hjullager fram (bara vänster; one to go) och även bytt termokontakten som överraskande nog gav upp en kväll. Stort tack för hjälpen Jon!
Besiktning bokad till 3 maj. Ska se till att få gjort ett oljebyte snart och boka service med rembyte. Verkar att läcka lite från vevaxelpackboxen så det var lite geggigt under motorn, eller snarare på krängningshämmaren.
Har fortfarande inte fått diffbromsen monterad i växellådan. Får väl ta tag i det snart.
Har köpt lite slitdelar till växellänkaget också så att det kanske man bli lite distinktare. Jag hoppas inte på några underverk men det borde bli lite bättre.
Köpte en frontspoiler från Sandén för ett tag sen som ska lackas och monteras. Blir nog att den lackas indiskröd som resten av karossen. Funderar på om den skulle bli snygg med ett lager kolfiber, men tror jag lackar den röd till att börja med. Varför finns det ingen frontspoiler med hel underdel till 968-fronten likt den gemballa-frontspoiler som finns till 944 turbo/S2?
Ska kopiera en cs-bagagehylla och ersätta ryggstödet till baksätet med. Är definitivt bra att ha något att lasta på om man t ex behöver ha med sig en uppsättning hjul i bagaget. Någon som vet var man kan hitta en matta lik den som är i bagaget som jag kan klä cs-hyllan med?
Nu ser jag fram mot sommaren, lite banmöten och lite nöjeskörning.
Fått bytt hjullager fram (bara vänster; one to go) och även bytt termokontakten som överraskande nog gav upp en kväll. Stort tack för hjälpen Jon!
Besiktning bokad till 3 maj. Ska se till att få gjort ett oljebyte snart och boka service med rembyte. Verkar att läcka lite från vevaxelpackboxen så det var lite geggigt under motorn, eller snarare på krängningshämmaren.
Har fortfarande inte fått diffbromsen monterad i växellådan. Får väl ta tag i det snart.
Har köpt lite slitdelar till växellänkaget också så att det kanske man bli lite distinktare. Jag hoppas inte på några underverk men det borde bli lite bättre.
Köpte en frontspoiler från Sandén för ett tag sen som ska lackas och monteras. Blir nog att den lackas indiskröd som resten av karossen. Funderar på om den skulle bli snygg med ett lager kolfiber, men tror jag lackar den röd till att börja med. Varför finns det ingen frontspoiler med hel underdel till 968-fronten likt den gemballa-frontspoiler som finns till 944 turbo/S2?
Ska kopiera en cs-bagagehylla och ersätta ryggstödet till baksätet med. Är definitivt bra att ha något att lasta på om man t ex behöver ha med sig en uppsättning hjul i bagaget. Någon som vet var man kan hitta en matta lik den som är i bagaget som jag kan klä cs-hyllan med?
Nu ser jag fram mot sommaren, lite banmöten och lite nöjeskörning.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Maxx on 2011-05-14 08:21:23, edited 1 time in total.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
-
- S2-Poster
- Posts: 267
- Joined: 2007-06-13 13:51:40
- Bilmodell: 968 Ametist
- Årsmodell: 1993
- Location: Gästrikland
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling
Har tänkt göra samma sak. Glöm inte kameran! Dokumentera!Maxx wrote:Ska kopiera en cs-bagagehylla och ersätta ryggstödet till baksätet med. Är definitivt bra att ha något att lasta på om man t ex behöver ha med sig en uppsättning hjul i bagaget. Någon som vet var man kan hitta en matta lik den som är i bagaget som jag kan klä cs-hyllan med?
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling
Jag tänkte att en ritning skulle kunna vara lämpligt om jag får till det, plus viss dokumentation av "byggandet".SeaGull wrote:Har tänkt göra samma sak. Glöm inte kameran! Dokumentera!Maxx wrote:Ska kopiera en cs-bagagehylla och ersätta ryggstödet till baksätet med. Är definitivt bra att ha något att lasta på om man t ex behöver ha med sig en uppsättning hjul i bagaget. Någon som vet var man kan hitta en matta lik den som är i bagaget som jag kan klä cs-hyllan med?
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling
Så ... känner att jag uppdaterar lite för sällan här ... men men ...
Besiktningen av bilen gick inte helt som det var tänkt. Hade fått tag på en tid i Arboga som var kända för att släppa igenom lite vad som helst. Fick senare reda på att så hade det varit tills för två år sen ...
Besiktningsman: "Du, bågen är inte inskriven i papperna ...?"
Jag: "Ehm ... behövs det?"
B: "Bilen är reggad för tre passagerare."
J: "Ojdå, det trodde jag inte att det fanns några 968 som var!" (lite lögner är väl ok? )
B: "Jag gör så här ... Jag skriver ombesiktning så får du välja om du vill plocka ur bågen och besikta om eller regbesikta."
Hyfsat sjyst då han egentligen borde skickat mig till regbesiktning utan att passera gå, men kunde han inte bara ha "missat det" och släppt igenom bilen? Han hade inga åsikter om skalstol med "felmonterade" bälten. Hade monterat originalratten för att undvika åsikter om snap-off-nav så det var rätt kul att se besiktningskillen som var betydligt längre än mig försöka klämma sig förbi ratten och ner i skalstolen.
I övrigt godkänd med något högt HC-värde. Jag har inte riktigt koll på hur det brukar se ut på deras mätare men värdet hoppade upp och ner hela tiden och besiktningskillen tyckte att det var tillräckligt ok för att han skulle godkänna det. "Motorn kanske inte är tillräckligt varmkörd." Mja, med tanke på hur jag körde till besiktningen borde motorn vara mer än varm nog. Hm. Känns inte helt ok.
Jag bestämde mig för att plocka ur bågen och ombesiktiga. Var ledig en dag så jag gjorde en drop-in-besiktning här i Etuna. Fick vänta en kvart på min tur. Rullade in och killen som skulle besiktiga såg väldigt fundersam ut, kom fram till mig och sa "Hej, det står "Ändring" här ... men vad är ändrat?" Visar sig att första besiktningsmannen bara skrivit "Ändring", men inte vad som var ändrat. Förklarade att jag hade haft en båge i men att jag tagit ur den på grund av att den inte varit inreggad. Killen slänger en snabb blick in i kupén och konstaterar att där inte sitter någon båge, men han kollar inte att bälten och allt sitter som det ska. "Jahapp, men då kan du följa med och betala då!" Det känns som det absolut fånigaste jag har gjort för 200 spänn.
Var nere före helgen nu och lämnade bilen till Sandén för service inkl rembyten. Vi hade upptäckt ett mindre oljeläckage från framkant av motorn när termokontakten behövde bytas tidigare i våras (lite geggigt under motorn) så det var lika bra att byta remmar samtidigt som oljeläckaget åtgärdades. På det lite vanlig service, oljebyte med mera.
Följande är bytt (för dokumentationens skull):
Vätskan i kopplingssytemet hade inte varit vacker enligt Sandén så han tyckte det var en bra idé att jag hade propsat på att byta den. Kan nog vara värt den lilla extra kostnaden att byta vätska i kopplingssystemet då och då också.
Nu blir det mest "småpyssel" med bilen. Finns massor kosmetiska defekter att ta hand om så att bilen inte förfaller. Ska boka polering och lackbehandling så snart som möjligt. Har fått ett bra pris från Porsche Service Center Eskilstuna och de verkar göra riktigt bra jobb. Är väl snart dags att lacka om bilen men det får vänta ett tag. Annars är det mest ett par småbulor jag skulle vilja få ut, några clips på listerna runt bakrutan som släppt. Behöver byta kederlisterna runt baken på karossen då de dragit ihop sig och krypit ut, som tur är så kostar inte listen en förmögenhet. Plastnätet i fronten behöver bytas till något mer hållbart (och klumpen av däcksgummi som sitter på oljekylaren tas bort ...). Jag har en frontspoiler som ska lackas och monteras. Vad mer? Jo, baksätet ska ur, en cs-hylla tillverkas och monteras och heigobågen återmonteras (eventuellt med en bältessträva påsvetsad). Sen är det bara en torsendiff som ska monteras ...
Inte så mycket att fixa alltså.
Är anmäld till körning på Gelleråsen med PCS i juli. Ska bli skoj!
Besiktningen av bilen gick inte helt som det var tänkt. Hade fått tag på en tid i Arboga som var kända för att släppa igenom lite vad som helst. Fick senare reda på att så hade det varit tills för två år sen ...
Besiktningsman: "Du, bågen är inte inskriven i papperna ...?"
Jag: "Ehm ... behövs det?"
B: "Bilen är reggad för tre passagerare."
J: "Ojdå, det trodde jag inte att det fanns några 968 som var!" (lite lögner är väl ok? )
B: "Jag gör så här ... Jag skriver ombesiktning så får du välja om du vill plocka ur bågen och besikta om eller regbesikta."
Hyfsat sjyst då han egentligen borde skickat mig till regbesiktning utan att passera gå, men kunde han inte bara ha "missat det" och släppt igenom bilen? Han hade inga åsikter om skalstol med "felmonterade" bälten. Hade monterat originalratten för att undvika åsikter om snap-off-nav så det var rätt kul att se besiktningskillen som var betydligt längre än mig försöka klämma sig förbi ratten och ner i skalstolen.
I övrigt godkänd med något högt HC-värde. Jag har inte riktigt koll på hur det brukar se ut på deras mätare men värdet hoppade upp och ner hela tiden och besiktningskillen tyckte att det var tillräckligt ok för att han skulle godkänna det. "Motorn kanske inte är tillräckligt varmkörd." Mja, med tanke på hur jag körde till besiktningen borde motorn vara mer än varm nog. Hm. Känns inte helt ok.
Jag bestämde mig för att plocka ur bågen och ombesiktiga. Var ledig en dag så jag gjorde en drop-in-besiktning här i Etuna. Fick vänta en kvart på min tur. Rullade in och killen som skulle besiktiga såg väldigt fundersam ut, kom fram till mig och sa "Hej, det står "Ändring" här ... men vad är ändrat?" Visar sig att första besiktningsmannen bara skrivit "Ändring", men inte vad som var ändrat. Förklarade att jag hade haft en båge i men att jag tagit ur den på grund av att den inte varit inreggad. Killen slänger en snabb blick in i kupén och konstaterar att där inte sitter någon båge, men han kollar inte att bälten och allt sitter som det ska. "Jahapp, men då kan du följa med och betala då!" Det känns som det absolut fånigaste jag har gjort för 200 spänn.
Var nere före helgen nu och lämnade bilen till Sandén för service inkl rembyten. Vi hade upptäckt ett mindre oljeläckage från framkant av motorn när termokontakten behövde bytas tidigare i våras (lite geggigt under motorn) så det var lika bra att byta remmar samtidigt som oljeläckaget åtgärdades. På det lite vanlig service, oljebyte med mera.
Följande är bytt (för dokumentationens skull):
- Kamrem, balansrem, generatorrem, servorem
- Packboxar vid oljepump och balansaxlar
- O-ringar vid oljehus (2 st)
- Olja + oljefilter (Castrol Edge 10W-60, tyckte det stod RS på flaskorna men är inte helt säker)
- Luftfilter
- Tändstift
- Bränslefilter
- Luftning/byte av bromsvätska i bromsar och kopplingssystem
Vätskan i kopplingssytemet hade inte varit vacker enligt Sandén så han tyckte det var en bra idé att jag hade propsat på att byta den. Kan nog vara värt den lilla extra kostnaden att byta vätska i kopplingssystemet då och då också.
Nu blir det mest "småpyssel" med bilen. Finns massor kosmetiska defekter att ta hand om så att bilen inte förfaller. Ska boka polering och lackbehandling så snart som möjligt. Har fått ett bra pris från Porsche Service Center Eskilstuna och de verkar göra riktigt bra jobb. Är väl snart dags att lacka om bilen men det får vänta ett tag. Annars är det mest ett par småbulor jag skulle vilja få ut, några clips på listerna runt bakrutan som släppt. Behöver byta kederlisterna runt baken på karossen då de dragit ihop sig och krypit ut, som tur är så kostar inte listen en förmögenhet. Plastnätet i fronten behöver bytas till något mer hållbart (och klumpen av däcksgummi som sitter på oljekylaren tas bort ...). Jag har en frontspoiler som ska lackas och monteras. Vad mer? Jo, baksätet ska ur, en cs-hylla tillverkas och monteras och heigobågen återmonteras (eventuellt med en bältessträva påsvetsad). Sen är det bara en torsendiff som ska monteras ...
Inte så mycket att fixa alltså.
Är anmäld till körning på Gelleråsen med PCS i juli. Ska bli skoj!
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- emm
- Addict
- Posts: 3901
- Joined: 2005-06-27 21:25:51
- Bilmodell: 951
- Årsmodell: 1986
- Location: Anderslöv (norra Europas krutdurk)
- Contact:
Re: 968 CS -94 | Maxx Liebling
Om du har vägarna förbi skåne någon dag i sommar så har jag en man som är väääldigt duktig på att massera ut bulor till vettiga pengar.
Mikael S
Porsche 996 C2 X51
Tidigare:
Porsche 951 -86.
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... 02&start=0
Porsche 944 -88
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... =17&t=5000
Porsche 996 C2 X51
Tidigare:
Porsche 951 -86.
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... 02&start=0
Porsche 944 -88
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... =17&t=5000
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot]