Jadu, tänk att det finns folk som undrar där ute

Den korta sammanfattningen är att allt fortfarande är i bitar tyvärr. Har ju köpt på mig allt jag behöver, men däremot har inte riktigt orken funnits, för mycket kaos med barnen för att man ska orka ta sig ut på kvällen.
Så det som gjorts är ju att göra rent saker å ting packningsytor mm, bytt ut slangar, nya injektorer, nya packningar osv, förberedande saker helt enkelt. Gjorde en platta för att kunna trycktesta laddsystemet eftersom jag misstänkt att det inte var tätt (det var det inte). Har ju ett väldigt speciellt rör från IC upp till laddröret som är bankat, klämt å moddat, tyvärr blev ändarna inte så runda på det aluröret så det tätade rätt dåligt, nu åtgärdat med rustika metoder. Lagade även min ställbara droplänk till krängaren som slitit lite sönder lite gängor, passade på att uppdatera dom lite för att minska glappet, jänkarna hade inte riktigt tänkt igenom konstruktionen.
FIck ju igång sugen igen, men lyckades dra av en gängtapp i ett hål till ventilkåpan, tog ett tag att få till men den bankades till slut ur, och ihopmontering av toppen är nu igång.
Fick en tidigarelagd leverans av garagemöbler, så nu tar mekandet tyvärr en paus, så ska jag måla den putasade väggen och sätta in lite schyssta skåp för att kunna få lite bättre ordning.
Lägger in en bild på ett par vackra kolvar jag köpte in till ett rimligt pris, kunde inte låta blir när dom dök upp till salu, för att kunna bygga en ny bottendel i framtiden.
IMG_20191217_210954.jpg
IMG_20200112_193318.jpg
IMG_20200406_213223_1.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.