Nänänä... Inte nummer 29. Jag ägde den ju bara i nån vecka eller tre...podium wrote:
Det finns 29st ägare innan mig och de känns som alla har varit på och pillat på elsystemet.

Nänänä... Inte nummer 29. Jag ägde den ju bara i nån vecka eller tre...podium wrote:
Det finns 29st ägare innan mig och de känns som alla har varit på och pillat på elsystemet.
Det är då man monterar ett par sköna sportstolar istället... =)podium wrote: ...det kryllar ju inte direkt av hela fina framstolar till 924.
Njae. Tycker orginalstolarna är snygga/bekväma. Men men...får man inte tag i sånna så får man väl gå andra vägar. Finns 996 gtr3 "replica" stolar som är ganska fina men men vi får se. Jag har annat att tänka på.Samuelf wrote:Det är då man monterar ett par sköna sportstolar istället... =)podium wrote: ...det kryllar ju inte direkt av hela fina framstolar till 924.
Ja det fanns ju nästan en "how to..." beskrivning av hur man bytte backventil i din tråd. Mycket bra!QV_ wrote:På min sitter backventilen på utgående hals bensinpump nummer två.
Finns bilder i slutet på "min" tråd.
Kall motor så skall systemtrycket vara runt 1 kg. Så bin bil torde gå mycket snålt om den startar.
Det finns beskrivningar på nätet hur man renoverar en WUR.
/Janne
Users browsing this forum: No registered users