Lite bilder på "framstegen":


Bytte växellådsfästen


Ja det är det man får trösta sig med. Plus att nu vet jag att det sitter fräscha slangar där bak. Fast man kan ju fundera över hur resten av bränsleledningarna mår…Sebastu wrote:Fy, det där känner jag igen. Men, se det såhär, hellre att du hade sönder och bytte bränsleslang nu än att det skedde en natt långt från ära och redlighet.
Man kan tycka det. Men jag har märkt att kryper det ner mot 13-12 V så är den svårstartad. Nu står batteriet på laddning och jag har fått lov att åka ut en sväng imorgon och försöka.JonasD wrote:Jag tycker att pumpen borde ha gått ändå även fast spänningen ligger 12,25. Hoppas du får igång den idag.
Japp, och det var inte mycket. 0,005 V. Känns som det är något lurt med elen...taxiande wrote:Kom du ihåg att kolla om du hade ström fram till pumpen i allt kaos?
Users browsing this forum: No registered users