Efter banmötet på Gelleråsen med den Norske BMW Club så hade båda bultarna till AC-kompressorn gått käpprätt av!
Har kollat Balansremmen o den har Inte kuggat igen iaf.
Håller med dig, Anders.Anders Larsson wrote:Nu har bilen stått ett par veckor..känns som det är uppförsbacke med bilägandet![]()
Efter banmötet på Gelleråsen med den Norske BMW Club så hade båda bultarna till AC-kompressorn gått käpprätt av!
Har kollat Balansremmen o den har Inte kuggat igen iaf.
Det går inte enkeltqvisfr wrote:
Håller med dig, Anders.
Hur kollar man balansremmen enkelt?
Mvh,
Bosse wrote:Finns det någon 968 som åker på banmöten som inte har överkuggad balansrem?
Min var kuggad förra året så staget till servopump gick av två gånger.
Sedan finns ju en följetång av vibrerande 968or på nätet.
Kan det bero på slitet dualmass svänghjul??
Jag byter till Aluminium svänghjul med tiden
Bosse
Där hade jag helt fel, gick in på Bilprovingens sida tidigare ikväll o tänkte boka en tid fär att småningom kunna häva körförbudet, visade sig att det var flera månader kvar innan sista dan´Anders Larsson wrote:Om man skulle ta o beställa en besiktningstid snart kanske *körförbud*![]()
Tjena Anders!Anders Larsson wrote:Där hade jag helt fel, gick in på Bilprovingens sida tidigare ikväll o tänkte boka en tid fär att småningom kunna häva körförbudet, visade sig att det var flera månader kvar innan sista dan´Anders Larsson wrote:Om man skulle ta o beställa en besiktningstid snart kanske *körförbud*![]()
![]()
![]()
Så det var ju bara att rusa in på vägverkets sida o ställa på bilen o ut o köra en sväng![]()
Hur ska jag nu hitta tråden med billiga R-däck utan sökfunktionen dåå
Users browsing this forum: Google [Bot]