Ja han inte dittTjonken wrote:Tackar!
Förresten, jag saknade dig på Sviestad igår, Mats..
Hade det varit närmare så hade jag gärna kommit och kollat...Tjonken wrote:Då var det dags för säsongens andra race! Nu på lördag 14/5 kör vi ytterligare ett 5-timmars kvällsrace på Mantorp. Mellan 17 och 22 kör vi, och alla är välkomna att komma och heja.![]()
Förberedelserna inför lördagens drabbning är inte så många. På schemat står byte av rotor och fördelarlock. Rotorn är nämligen helt söndertrasad efter förra racet. Vet inte varför? Men den var ju "bättre begagnad" från en av våra reservdelsbilar.Fascinerande att bilen gick överhuvudtaget senast..
Men det är nog allt vi ska göra inför lördagen, så vi kan nog ta det lite piano.![]()
Det är dags för race igen nästa lördag (22/10). Kom gärna ut och kolla. Det är även trackday i samband med racet, så ta med en av Porscharna och känn på hur det är att köra på bana.[Bobo] wrote:Kul läsning!
Får se till att ta mig ut och kolla nästa gång...
Blixten slår väl inte ner på samma ställe igen....Men det andra hjulet kan ju släppa, och det vill man ju inte missa!
Bobo
Ja, vi har garage åt det hållet. Då hittar du ju. Perfekt när vi behöver mekhjälp!Samuelf wrote:Så irriterande att jag är bortrest i helgen. Hade varit grymt skoj att komma och kika...
Blandar jag ihop nu, eller är det du/ni som har garage ut åt Linghem-hållet? Isåfall har jag varit där och spanat på er(a) bil(ar) och snackat lite skit med en av er. =D
Ah, men då är det ju din 944 som står och skäms där också? Säg till om du behöver låna en motorlyft. Jag har en ståendes i garaget rakt över gräsmattan från erat garage sett. Nere vid garaget man passerar strax efter cykelverkstaden...Tjonken wrote:Ja, vi har garage åt det hållet. Då hittar du ju. Perfekt när vi behöver mekhjälp!Samuelf wrote:Så irriterande att jag är bortrest i helgen. Hade varit grymt skoj att komma och kika...
Blandar jag ihop nu, eller är det du/ni som har garage ut åt Linghem-hållet? Isåfall har jag varit där och spanat på er(a) bil(ar) och snackat lite skit med en av er. =D
Users browsing this forum: No registered users