Ja, det sitter monterat som tillval från fabrik på den här bilen.GLind wrote: Hur är det med orginal krängningshämmare på en 82:a? Finns det både bak och fram?
Även 7 x 16 Fuchsarna är original...
Njae, vi har bara haft den i en knapp vecka...emm wrote:Om du har samma bil som din avatar, såg jag den parkerad för ett tag sedan utanför p-huset anna, jädrans läcker.
Grattis till ditt nyförvärv, coolt att du har orginalpumpen, byta den mot saft och bullar?
Hej.. Såg bilden som ni skickat till Kalle o Sonja.Efter en halv säsong med 911:an så var det dags att skaffa en till banporsche, så att vi kan köra samtidigt.
Jag tänkte på den gröna 911... som fredrik har på sin avatar.Anna E wrote:Njae, vi har bara haft den i en knapp vecka...emm wrote:Om du har samma bil som din avatar, såg jag den parkerad för ett tag sedan utanför p-huset anna, jädrans läcker.
Grattis till ditt nyförvärv, coolt att du har orginalpumpen, byta den mot saft och bullar?
Aha, ja DEN är läcker, men är du säker på att det är den? Vi brukar inte köra den i stan så mycket. Det finns en hel bild i mitt garage.emm wrote:Jag tänkte på den gröna 911... som fredrik har på sin avatar.Anna E wrote: Njae, vi har bara haft den i en knapp vecka...
Users browsing this forum: No registered users