lutte wrote:Ja och jag tänkte polera o vaxa och fixa till lite annat. Jag bor i lägenhet i Linné så jag kan tyvärr inte bjuda in till grillning. Men fika eller en pilsner går ju också. Är det förresten någon som har koll på hur många S2:or det finns i Göteborg med omnejd? Eller 944 Turbo? Hälsningar Thomas
Även jag bor i lägenhet, i Mölndal, så jag förstår vad du menar. Jag tänkte snarare i banorna av att leta upp några goa småvägar och köra lite karavan till antingen ett trevligt fik eller också kan vi ju släpa med oss portabla grillar för en grillkväll ute. En trevlig rutt skulle ju kunna vara från Lindome över Hällesåker, vidare förbi Västra och Östra Ingsjöarna upp till Hällingsjö, längs Gingsjön mot Rävlanda och Bollebygd. Från Bollebygd kör man tillbaka över Hindås, gamla vägen till Landvetter, korsa motorvägen och fortsätt längs Gröen (eller Landvettersjön som den brukar kallas) till Mölnlycke. Om man kan hitta en bra grillplats runt Bollebygd eller Hindås så kanske man skulle kunna möta upp Boråsgänget där så blir det ännu fler Porschar som deltar.
Ledsen, har ingen aning hur många vi kan vara med frontmotorporschar här omkring. Borde ju vara några stycken dock. Kanske någon annan vet?