Men du behöver se över camber bak va? Tycker det såg ut som positiv camber på höger back iaf? (Bilden med 19 tummarna)
Moderatorer: thesaint, John, Pär Hylander, patand, Joakim

Joakim.S skrev:XIIIM-Jocke skrev:nya bilder 2010-02-16.
Komentarer kommer senare,
MVH XIIIM-Jocke
Den ser mycket bra ut din bil, själv så har jag lite dålig puts![]()
/Joakim
patand skrev:Den ser låg och fräsig ut!
Men du behöver se över camber bak va? Tycker det såg ut som positiv camber på höger back iaf? (Bilden med 19 tummarna)
XIIIM-Jocke skrev:Joakim.S skrev:XIIIM-Jocke skrev:nya bilder 2010-02-16.
Komentarer kommer senare,
MVH XIIIM-Jocke
Den ser mycket bra ut din bil, själv så har jag lite dålig puts![]()
/Joakim
Tack Joakim!
Det är väl "hyffsad" lack på den. Den har varit "nylackad" och aldrig "ute på gatan" på ca 13-14 årPutsen är väl lite "si å så" med. På bilderna e den väldigt dammig.
![]()
MVH XIIIM-Jocke
makkanftw skrev:Jocke har väl varken original wastegate eller turbo för den delen så det blir nog specialelösningar på det mesta som jag förstått? Även grenrör
XIIIM-Jocke skrev:Jag skall köra med en KKK24:a Turbo med orginal Wastgate. Och lite "moddat" grenrör för att få ihop Turbon med orginalgrenröret.![]()
MVH XIIIM-Jocke
makkanftw skrev:Vart fick du tag på muttern som du svetsat dit för lambdasonden?
XIIIM-Jocke skrev:Slå i en plugg i wastegatehålet och använd orginal WG jag tror att den går mycket bättre på varv med lite area på WG:n.
/Joakim
Hmmmm? Du får nog utveckla de där lite Joakim. Jag är inte så insatt i Turboar å sånnt?![]()
Mvh XIIIM-Jocke
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst