Fel/Förslag

Förslag på förändringar och funktioner.
Message
Author
User avatar
Eddie Varvstopp
Addict
Posts: 1410
Joined: 2004-03-29 17:06:51
Bilmodell: 944
Årsmodell: 1984
Location: Kävlinge
Contact:

#16 Post by Eddie Varvstopp »

Daniel Kindh wrote:Det står inte legitimerad när vid försök att klicka upp bild ????
hmm... jag har samma problem men jag såg att jag inte var inloggad. Men när jag loggar in mig i Garaget kommer jag in på forumet och är inloggad. Klickar jag sedan på garaget så är jag inte inloggad :?: :shock: :roll: Känns lite som moment 22 men det har säkert en förklaring.
Edvin Persson
944 N/A -84 | MSCC - PCS #8526 PCSR | Sponsorer: Autoexperten Lund - FHRacing | Min Blogg: http://eddievarvstopp.se

Jim Profit
Carrera-Poster
Posts: 365
Joined: 2004-03-29 10:06:20
Bilmodell: Porsche 944 turbo
Årsmodell: 1986
Location: STHLM
Contact:

#17 Post by Jim Profit »

Eddie Varvstopp wrote:
Daniel Kindh wrote:Det står inte legitimerad när vid försök att klicka upp bild ????
hmm... jag har samma problem men jag såg att jag inte var inloggad. Men när jag loggar in mig i Garaget kommer jag in på forumet och är inloggad. Klickar jag sedan på garaget så är jag inte inloggad :?: :shock: :roll: Känns lite som moment 22 men det har säkert en förklaring.
Läs min tråd om automatisk inloggning och fixa detta så löser det sig.
Mvh/ Jimmy
http://www.garaget.org/JimProfit

User avatar
Magnus K
Turbo-Poster
Posts: 660
Joined: 2004-03-29 19:34:43
Bilmodell: Saknar en Porsche
Location: Linköping
Contact:

#18 Post by Magnus K »

Magnus K wrote:Angående Garaget, skulle det inte vara fint om bildtiteln var den klickbara länken och bildtexten var den beskrivningen under länken? Just nu är det tvärtom, ser lite lustigt ut.
Änding i förslaget: Borde inte layouten kunna rättas lite så alla tre delarna syns i Galleriet:
- Tum-bilden (klickbar, länkas till stora bilden)
- Bildrubrik
- Bildtext

Jag vill gärna kunna kommentera lite vad man ser på bilden... (Rost, mera rost och här var det oxå rost... ;))

Mvh
Mangan

User avatar
broberg
Addict
Posts: 2069
Joined: 2004-03-17 14:39:27
Bilmodell: Saknar en Porsche
Årsmodell: Vet ej
Contact:

#19 Post by broberg »

Magnus K wrote:Änding i förslaget: Borde inte layouten kunna rättas lite så alla tre delarna syns i Galleriet:
- Tum-bilden (klickbar, länkas till stora bilden)
- Bildrubrik
- Bildtext

Jag vill gärna kunna kommentera lite vad man ser på bilden... (Rost, mera rost och här var det oxå rost... ;))

Mvh
Mangan

fixat!
// Broberg, grundare och föredetta administratör för 944Sverige.com, formgivare av 944Sverige logotyp | Ej längre aktiv.

User avatar
Corleone
Turbo-Poster
Posts: 665
Joined: 2004-03-29 18:18:34
Bilmodell: Saknar en Porsche
Location: Norrköping
Contact:

#20 Post by Corleone »

Skulle vara bra om man som i det gamla forumet kunde "Visa alla anslagstavlor samtidigt" så man slapp att klicka mellan olika index.
SOLD! 563 rwhp @ 1.3 bar E85. 100-200 km/h = 6,3 sec. Red 951-89. 3 l Darton, JE-Pistons. GTBB40, 3" exhaust, 5" outlet, SFR headers, Tial 46 WG, ported head stage 10, Ferrea 48/42 mm valves, solid lifters, titanium retainers, Milledge cam, short intake, 1680 cc inj, SX fuel pump, MSD DIS4HO, Corleone 4,5" IC, HKS Racing bov, LinkG2, vented header panel, 18" BBS Le Mans, Kumho 265+285 R-tyres, 968 rear wing+mirrors+RS steering wheel. Heigo rollage cage. Sparco Evo

User avatar
broberg
Addict
Posts: 2069
Joined: 2004-03-17 14:39:27
Bilmodell: Saknar en Porsche
Årsmodell: Vet ej
Contact:

#21 Post by broberg »

hänger inte riktigt med här... du vill alltså se alla trådar på en gång på en sida eller?
// Broberg, grundare och föredetta administratör för 944Sverige.com, formgivare av 944Sverige logotyp | Ej längre aktiv.

User avatar
Magnus Åkerqvist
S2-Poster
Posts: 248
Joined: 2004-03-29 11:40:39
Bilmodell: Saknar en Porsche
Location: Hässleholm
Contact:

#22 Post by Magnus Åkerqvist »

Corleone wrote:Skulle vara bra om man som i det gamla forumet kunde "Visa alla anslagstavlor samtidigt" så man slapp att klicka mellan olika index.
Tryck på "Visa nya inlägg sedan ditt senaste besök" på forum index sidan. Så får du upp alla nya trådar eller gammla trådar med nya inlägg, Sen sisst du var inloggad. :)

Mvh Magnus Å
[size=75] Magnus Åkerqvist [/size]

User avatar
Joakim
Forum founder
Posts: 1248
Joined: 2004-03-18 15:01:12
Telefon: 0707566691
Bilmodell: Ingen Porsche just nu
Årsmodell: Vet ej
Location: Linköping
Contact:

#23 Post by Joakim »

Garaget fixat!
http://www.turnclear.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nonakedtires.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.blackantenergy.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Henken
S-Poster
Posts: 78
Joined: 2004-03-29 11:31:04
Bilmodell: Saknar en Porsche
Location: Umeå
Contact:

#24 Post by Henken »

När man har skickat in ett inlägg kommer det fram en i mitt tycke onödig ruta där man väljer om man ska se sitt inlägg...Varför inte bara komma direkt till sitt inlägg? Kanske en vanesak...
Den är numera såld =(
T nästa !?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users