Radera inlägg!

Förslag på förändringar och funktioner.
Post Reply
Message
Author
User avatar
Kjell 944
Turbo-Poster
Posts: 794
Joined: 2004-04-12 11:15:02
Bilmodell: 964 C4 -91
Location: Malmö
Contact:

Radera inlägg!

#1 Post by Kjell 944 »

Borde det inte finnas ett sätt att ta bort sina egna meddelanden, om de inte fyller någon funktion längre.
Kanske borde de försvinna "av sig själv" efter ca. 3-4veckor.
Om man vill ta del av info i inläggen kan man väl kopiera till dator eller utskrift?
De inlägg som är rena fakta bör få finnas kvar.
Går detta att lösa rent tekniskt? Själv är jag ingen dataexpert, men nog vore det värt ett försök!
Handen på hjärtat, hur många läser inlägg som är flera månader eller upp till ett halvt år gamla?
-Kanske finns det ett sätt att själv radera, men som sagt jag är ingen dataexpert. :?
/Niklas

[url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=18698]Rudolf Mit Den Rothe Mule[/url]

User avatar
broberg
Addict
Posts: 2069
Joined: 2004-03-17 14:39:27
Bilmodell: Saknar en Porsche
Årsmodell: Vet ej
Contact:

#2 Post by broberg »

Vilken del av Forumet tänker du på?
För i "allmänt" t.ex så försvinner ju "gamla" trådar rätt snabbt..
För då det inte är aktuellt längre så försvinner den ju neråt ju längre tid som går..


kanske att vi skulle ha denna funktion i köp&sälj avdelningen.. Men det funkar ju om säljaren/köparen säger till när grejorna är sålda/köpta så att tråden tas bort alt. låses om den ska finnas kvar av nostalgiska skäl.. *ährm ährm.. *john* .:D.*


Det här med att radera inlägg själv, behövs det verkligen? Varför om jag får vara lite näsvis..


Tekniskt kan jag göra vad som helst med forumet :D .. allt handlar bara om tid!
// Broberg, grundare och föredetta administratör för 944Sverige.com, formgivare av 944Sverige logotyp | Ej längre aktiv.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users