ItsFun i blåsväder.
- Jon80
- Sponsor
- Posts: 3847
- Joined: 2005-07-12 10:38:47
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Degerfors
- Contact:
Anledningen till att du får personnummer via FAX och inte via VV.se är just PUL... Som faktiskt även innefattar enskilda firmor, just för att enskild firma har samma organisationsnummer som ägarens personnummer, och således väldigt persoligt knutet.
Jon Eriksson
[url=http://www.jerd.se]JE Racing DynamiX[/url]
[url=http://www.waspracing.se]Wasp Racing[/url]
---------------------
Motto: "I'm going to live forever.. or die trying"
[url=http://944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6676]951:an[/url]
[url=http://www.jerd.se]JE Racing DynamiX[/url]
[url=http://www.waspracing.se]Wasp Racing[/url]
---------------------
Motto: "I'm going to live forever.. or die trying"
[url=http://944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6676]951:an[/url]
- emm
- Addict
- Posts: 3901
- Joined: 2005-06-27 21:25:51
- Bilmodell: 951
- Årsmodell: 1986
- Location: Anderslöv (norra Europas krutdurk)
- Contact:
Anledningen till att jag skrev att jag inte tyckte att man ska skriva personnummer/organisationsnummer här, är för att det har väl ingenting med detta här som vi diskuterar normalt fall över huvud taget att göra, utan ren respekt för andra människor.
Det är som påpekats tidigare enkelt att få fram på andra ställen.
Så tycker jag iaf.
Det är som påpekats tidigare enkelt att få fram på andra ställen.
Så tycker jag iaf.
Mikael S
Porsche 996 C2 X51
Tidigare:
Porsche 951 -86.
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... 02&start=0
Porsche 944 -88
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... =17&t=5000
Porsche 996 C2 X51
Tidigare:
Porsche 951 -86.
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... 02&start=0
Porsche 944 -88
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... =17&t=5000
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
På vilket sätt har It's fun med frontmotorporschar att göra eller 944 Sverige? Ser inget fel i att "begränsa" ett forum, det finns fler än ett forum om man nu vill diskutera andra bilar än 924/944/968/928. Tycker att moderatorerna ska gå hårdare fram. Det finns ingen anledning till att 944 Sverige ska Zatzyfieras ... det finns redan ett Zatzy och det räcker gott.
PCS forum kanske? Qvarnis är medlem i PCS så Ventilen borde vara mer passande än vårt forum där ämnet inte kan bli annat än skvaller hur faktabaserat skvallret än är.
PCS forum kanske? Qvarnis är medlem i PCS så Ventilen borde vara mer passande än vårt forum där ämnet inte kan bli annat än skvaller hur faktabaserat skvallret än är.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- Petrus
- Addict
- Posts: 2036
- Joined: 2006-02-20 12:51:52
- Telefon: 0701422302
- Bilmodell: Porsche 951
- Årsmodell: 1987
- Location: Stockholm
- Contact:
Det finns faktiskt en tråd om detta på Zatzy: http://www.zatzy.com/allmaent/328307-it ... kaend.htmlSjösgärd wrote:På vilket sätt har It's fun med frontmotorporschar att göra eller 944 Sverige? Ser inget fel i att "begränsa" ett forum, det finns fler än ett forum om man nu vill diskutera andra bilar än 924/944/968/928. Tycker att moderatorerna ska gå hårdare fram. Det finns ingen anledning till att 944 Sverige ska Zatzyfieras ... det finns redan ett Zatzy och det räcker gott.
PCS forum kanske? Qvarnis är medlem i PCS så Ventilen borde vara mer passande än vårt forum där ämnet inte kan bli annat än skvaller hur faktabaserat skvallret än är.
Sen tycker jag att det är helt okej att diskutera annat än frontmotorporschar. Under Övrigt brukar man se de mest otänkbara ämnen dyka upp och alla som deltar i denna tråd är säkerligen med på många av dom "UFO" trådarna utan ha synpunkter på det. Qvarnis tycks vara för porschefolket som Luther var för kyrkan... öh...hmm... det blev nu en mycket dålig jämförelse men ni förstår vad jag menar!
// Petrus
Hook w. me on http://www.facebook.com/PeRuuth
Hook w. my 951 on http://www.facebook.com/porsche951kmrb
Hook w. my 951 on http://www.facebook.com/porsche951kmrb
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Visst är det ok att diskutera annat än frontmotorporschar här. Poängen var mer att detta forum upplevs som trevligt just för att vi brukar undvika att diskutera ämnen som It's fun-bilens fuskbesiktning och huruvida inblandade personer är skurkar eller inte. Det finns forum där sådana diskussioner är mer passande.Petrus wrote:Det finns faktiskt en tråd om detta på Zatzy: http://www.zatzy.com/allmaent/328307-it ... kaend.htmlSjösgärd wrote:På vilket sätt har It's fun med frontmotorporschar att göra eller 944 Sverige? Ser inget fel i att "begränsa" ett forum, det finns fler än ett forum om man nu vill diskutera andra bilar än 924/944/968/928. Tycker att moderatorerna ska gå hårdare fram. Det finns ingen anledning till att 944 Sverige ska Zatzyfieras ... det finns redan ett Zatzy och det räcker gott.
PCS forum kanske? Qvarnis är medlem i PCS så Ventilen borde vara mer passande än vårt forum där ämnet inte kan bli annat än skvaller hur faktabaserat skvallret än är.
Sen tycker jag att det är helt okej att diskutera annat än frontmotorporschar. Under Övrigt brukar man se de mest otänkbara ämnen dyka upp och alla som deltar i denna tråd är säkerligen med på många av dom "UFO" trådarna utan ha synpunkter på det. Qvarnis tycks vara för porschefolket som Luther var för kyrkan... öh...hmm... det blev nu en mycket dålig jämförelse men ni förstår vad jag menar!
// Petrus
Man måste inte diskutera allt på alla forum.

Dessutom har ju vår forumgrundare redan framfört sin åsikt vilken jag instämmer i:
Joakim wrote:Däremot tycker jag inte att att det anstår 944sverige att skriva om människor hit och dit om det inte tillhör forumets direkta intresse.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users