Bra jobbat - snygg och bra sida, framförallt forumet
- Robert Littorin
- S-Poster
- Posts: 57
- Joined: 2004-03-30 12:29:27
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Stockholm Upplands väsby
- Contact:
-
- NA-Poster
- Posts: 11
- Joined: 2004-03-30 18:15:59
- Contact:
Finemang
Bra jobbat grabbar,
Nu skall vi väl bara se till att få över alla användare till denna site så man slipper vara nervös för att missa något på den gamla.
(Jaa - nu har jag 1 inlägg... )
Andreas
Nu skall vi väl bara se till att få över alla användare till denna site så man slipper vara nervös för att missa något på den gamla.
(Jaa - nu har jag 1 inlägg... )
Andreas
------------------------------------
Kör: Gubbil
Kör: Gubbil
- Puppan
- S2-Poster
- Posts: 222
- Joined: 2004-03-30 07:18:46
- Contact:
- Puppan
- S2-Poster
- Posts: 222
- Joined: 2004-03-30 07:18:46
- Contact:
Eehhh, verkar som jag är nån slags "posts" jagare men så är inte fallet betanke på med anmärkningsvärda fyrdubbelpostande. när jag postade fick jag ett flemeddelande och då försökte jag igen och igen och igen
Därefter tänkte jag att jag stuntar i det och då såg jag fyra av mitt inlägg
Sorry?!
Hur tar man bort inlägg här?
/Pete
Därefter tänkte jag att jag stuntar i det och då såg jag fyra av mitt inlägg
Sorry?!
Hur tar man bort inlägg här?
/Pete
-
- NA-Poster
- Posts: 36
- Joined: 2004-03-31 09:21:24
- Bilmodell: 968 92/skrot
- Location: karlskrona
- Contact:
-
- NA-Poster
- Posts: 19
- Joined: 2004-03-30 17:06:22
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Göteborg
- Contact:
- Puppan
- S2-Poster
- Posts: 222
- Joined: 2004-03-30 07:18:46
- Contact:
mmmm nu kom redigera funktion oxå!
Nu:
Porsche 996 TurboCup II Spezial
Tidigare:
Porsche 944 TurboCup Spezial
Revline Racing // - http://www.revline.se
Pure watercooled Porsche POWER!
3L, Garrett GTBB35/40, 3 inch exhaust, TIAL WG, GREDDY Blow off, PPF intake, Milledge Camshaft, Darton Sleeves, JE Pistons, Carillo Rods, NIRA ECU, 044 Fuelpump, Large IC, Leda coilover chassie, 996 Supercup big brakes. It all comes down to a REALLY FAST allround sportscar with the capability to whitout sweat whip most Ferrari ASSes!!
.....
Porsche 996 TurboCup II Spezial
Tidigare:
Porsche 944 TurboCup Spezial
Revline Racing // - http://www.revline.se
Pure watercooled Porsche POWER!
3L, Garrett GTBB35/40, 3 inch exhaust, TIAL WG, GREDDY Blow off, PPF intake, Milledge Camshaft, Darton Sleeves, JE Pistons, Carillo Rods, NIRA ECU, 044 Fuelpump, Large IC, Leda coilover chassie, 996 Supercup big brakes. It all comes down to a REALLY FAST allround sportscar with the capability to whitout sweat whip most Ferrari ASSes!!
.....
- gurra
- Sponsor
- Posts: 3548
- Joined: 2004-03-29 08:48:26
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Stockholm
- Contact:
Puppan din "post whore"
Revline Racing // - http://www.revline.se" onclick="window.open(this.href);return false;
PCS #6556
http://www.youtube.com/user/RevlineRacing" onclick="window.open(this.href);return false;
PCS #6556
http://www.youtube.com/user/RevlineRacing" onclick="window.open(this.href);return false;
- broberg
- Addict
- Posts: 2069
- Joined: 2004-03-17 14:39:27
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Årsmodell: Vet ej
- Contact:
- Thomas Plesner
- NA-Poster
- Posts: 15
- Joined: 2004-04-03 11:39:16
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Umeå
- Contact:
- Mr Z
- Carrera-Poster
- Posts: 322
- Joined: 2004-04-04 21:58:49
- Bilmodell: 951
- Årsmodell: 1986
- Location: Sthlm
- Contact:
- mans71
- S-Poster
- Posts: 181
- Joined: 2004-03-30 08:07:16
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Vadstena
- Contact:
Skön signatur!Puppan wrote:Driving the Porsche 951 is like having a big dick; it's not immediately obvious to everyone, but you have to just rest assured that when it comes time to put it to use, you won't need to explain a whole lot afterwards..."
[b]Måns Larsson[/b]
Bil just nu: Ingen
Tidigare kärror: 944t - 86, 924t - 85, 944 n/a - 84
[i]Citerat från en instruktionsbok av ett amerikansk armefordon;
"If it ain’t broken – don’t fix it!"[/i]
Bil just nu: Ingen
Tidigare kärror: 944t - 86, 924t - 85, 944 n/a - 84
[i]Citerat från en instruktionsbok av ett amerikansk armefordon;
"If it ain’t broken – don’t fix it!"[/i]
Who is online
Users browsing this forum: No registered users