Need For Speed 5 - Porsche Unleashed
Satte mej ner för att köra lite 944 simulerat men jag måste säga att jag blev lite besviken på de som utvecklat spelet... designmiss!!!
Första 944 man kan köpa är en 82:a, men ack... men 85b- inredning!
Men annars är det kul att fixa till den i utseende och lack som sin egen och köra som man bara önskade an kunde få köra i verkligheten.
//Mathias
Porsche 944 N/A -84 (Geminigrau)
Opel Astra -08
Fiat Uno 60S -86 (Ombyggd å cabbad)
Annars är ett hett tips att kolla in Forza Motorsport till Xbox. Det erbjuder visserligen enbart 944 turbo, men det gör detsamma. Riktigt fin grafik och bättre körkänsla än den i Gran Turismo-serien i mitt tycke.
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B
Håller me forza är grymt me 944 när den har fått alla trim mm man kan köpa till
Ja har kört ihop så ja just köpt en gt2a som ja preppat me allt godis man kan få.....vilken bil att gååååååå.....
/richard
Gt2:an är riktigt fet! Har inte hunnit trimma min så mycket ännu bara... Annars är ju favoriten 911 Carrera RS. Kanske inte så snabb, men riktigt kul att köra.
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B
Tjaa... det krävs mycket att knäcka körkänslan i PS2 och GT4... Tvivlar lite på Xbox i det avseende. Har spelat en hel del andra lir i Xbox och tycker att Xbox har snygg med död grafik/spelkänsla.
Det ska finnas ett riktigt avancerat svenskt simulator för PC. De flesta svenska banor ska var med i det spelet. Vet ni vilket jag menar?
Jag tycker inte att forza var särskillt upphetsande, GT4 är vassare enligt mig. Men fortfarande mil ifrån känslan i GTR1-2 + GTL. Svenska spel där många svenska banor finns att ladda ned, om det är de du syftar på petrus..
Forza Motorsport 2 - som kommer nu i sommar till XB360 - har Porsche 928 och 951 bland bilarna man kan pilla med och köra, for info.
Demo släpptes igår.
Johan Kullberg
[url=http://www.garaget.org/?car=30257]Svart Porsche 944 N/A -84[/url] <-- TILL SALU!!
[url=http://www.garaget.org/?car=59208]Gul Porsche 944 N/A -84[/url]