Många ägarbyten

924/928/944/968
Post Reply
Message
Author
johannisson
S2-Poster
Posts: 203
Joined: 2014-05-10 20:38:56
Bilmodell: Saknar en Porsche
Årsmodell: Vet ej
Contact:

Många ägarbyten

#1 Post by johannisson »

ImageImage

Populär bil? :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk

User avatar
henca
Turbo-Poster
Posts: 467
Joined: 2015-03-27 23:18:59
Bilmodell: 911 Targa samt 928 -79
Årsmodell: 1977
Location: Linköping
Contact:

Re: Många ägarbyten

#2 Post by henca »

Prisbilden såg ju minst sagt intressant ut, 36 kkr verkar väldigt billigt för en 944 som ser så fin ut på bilderna, 95 kkr känns som lite i överkant... Har de måhända på bara några dagar hunnit med några större ingrepp typ byta ut en total-rasad motor som motiverar att värdet höjs med närmare en faktor tre? Eller var det någon som gjorde ett klipp och köpte en fin 944 billigt av någon som behövde bli av med den snabbt? Eller skiljer kanske prisbilden på bilar så pass mycket mellan Örebro och Stockholm :D ?

m v h Henrik

johannisson
S2-Poster
Posts: 203
Joined: 2014-05-10 20:38:56
Bilmodell: Saknar en Porsche
Årsmodell: Vet ej
Contact:

Många ägarbyten

#3 Post by johannisson »

henca wrote:Prisbilden såg ju minst sagt intressant ut, 36 kkr verkar väldigt billigt för en 944 som ser så fin ut på bilderna, 95 kkr känns som lite i överkant... Har de måhända på bara några dagar hunnit med några större ingrepp typ byta ut en total-rasad motor som motiverar att värdet höjs med närmare en faktor tre? Eller var det någon som gjorde ett klipp och köpte en fin 944 billigt av någon som behövde bli av med den snabbt? Eller skiljer kanske prisbilden på bilar så pass mycket mellan Örebro och Stockholm :D ?

m v h Henrik
Haha den verkar ha fått 3 nya ägare på 3 dagar :) . Nu är den såld igen vad jag kan se hehe.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

fiamdesign
NA-Poster
Posts: 15
Joined: 2017-06-13 20:29:18
Bilmodell: 944 N/A
Årsmodell: 1988
Contact:

Re: Många ägarbyten

#4 Post by fiamdesign »

Verkar vara hårt tryck på 944orna iaf de i det nedre pris segmentet.
Hinner inte ligga ute många timmar på blocket :). Uppvärdering snart skulle jag tro.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users