...som inte lyser upp som ett helt discotek och har en massa irriterande lampor som tänds och släcks vid minsta gaspådrag och påkallar min uppmärksamhet?
Något mer som en gammaldags analog mätare med en nål som markera är-läget.
Jag är ute efter en smalbandslambda då jag köpt en givare på BILTEMA.
Och så billig som möjligt så klart och gärna i Skåne.
Goran wrote:...som inte lyser upp som ett helt discotek och har en massa irriterande lampor som tänds och släcks vid minsta gaspådrag och påkallar min uppmärksamhet?
Goran, jag har dessvärre inget bra svar på din fråga, men jag tar ändå chansen att mobba dig lite ... Om en lysdiod lyckas påkalla din uppmärksamhet så kör du för sakta *fliiin* Rejält med rejstrafik och högt tempo så glömmer man totalt bort att kika på instrumenten
Pär Hylander
Goran, jag har dessvärre inget bra svar på din fråga, men jag tar ändå chansen att mobba dig lite ... Om en lysdiod lyckas påkalla din uppmärksamhet så kör du för sakta *fliiin* Rejält med rejstrafik och högt tempo så glömmer man totalt bort att kika på instrumenten
OK må så vara. Jag kanske överdriver problemet. Monterar man den långt ner så kanske det inte stör så mycket.
Kolla denna annonsen: http://www.blocket.se/vi/11173538.htm?ca=15_s
Det ser ut som ett diskotek!
Kanske köper en i alla fall.
Tack för hjälpen i söndags när jag befann mig på BILTEMA.
Bra "gegge".
Det är precis en sådan(D-gauge) jag är ute efter. Tyvärr slutade de tillverkas 2006: "The production of the D-Gauge has been ended in July, 2006. Offers valid while inventory lasts. Please inquire to our distributors about the stock."