sweanders wrote:Är det här forumets tramsigaste tråd?
Det är som att fråga en tjej om vilka skor som är snyggast..
Offtopic: Njaaa.. Samtidigt som du ställer den frågan, får du hosta upp plånboken, för det brukar i regel vara alla skor i butiken som hon _inte_ redan har
Ontopic: Tycker den klassiska BMW 2002 Turbon är riktigt fräck. Dock slår ju en Porsche 911 det mesta. Vilka andra bilar håller extriört designmässigt efter 30-40 år?
Jon Eriksson
[url=http://www.jerd.se]JE Racing DynamiX[/url]
[url=http://www.waspracing.se]Wasp Racing[/url]
---------------------
Motto: "I'm going to live forever.. or die trying"
[url=http://944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6676]951:an[/url]
Nån mer som läst senaste Automobil? I testet av Ferrari 430 Scuderia står det att 911 turbo är snabbare 0-100, GT3RS bromsar bättre, Volvo V70 är mer komfortabel osv. Men ingen bil är mer komplett än Ferrarin. Den är suverän på allt, om än inte bäst på något enskilt (utom möjligen ljudet)
Det är så jag ser på frontmotor-Porscharna. Jag har svårt att tro att det finns en bil för 15k:- som ger just mig mer körglädje & ägarglädje än min 924. Likadant är det uppåt i modellprogrammet, från 10-tusenkronors 924 till 951, 928, 968 för upp till ett par hundra tusen. Där är våra bilar oslagbart kompletta för oss som vill ha just det dom erbjuder.
Dom kunde varit hotade av 911 från samma tid då dom bjuder på ännu mer charm & tidlös design men oavsett inköpspris så kommer man inte ifrån att dom är ikoner som är dyra & mer krävande att äga.
Men vilken bil som är snyggast i prisspannet som de flesta har råd med, det kommer nog aldrig att fastslås utan är helt individuellt.
Här kommer iaf. en till bild på en snygg Italiano för 120000:-
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Nu fick jag funderingar på att överge Porsche.
Helt klart en snygg bil.
Går den att ta till Sverige utan problem?
Högerstyrd.... Hummmm. Inte så bra kanske.