Det första är cup 1:or va?? Jag har för mig jag sett en bild tidigare med 3:orna på och det är nog nästan snyggast... 2:orna var ju inte helt fel heller... Vilken beslutsångest
Kan man få dom olika cup-varienterna med de äldre et?? Eller är det spacers som gäller då? Ändras bilens egenskaper något med spacers på och är det godkänt att ha det enligt bp?
MVH
Christoffer Svensson
----------------------------------------
Kör: Porsche 951 -86
Bygger: Super Seven
jaha, så kanske det är... Jag tyckte dom på första bilden såg lite äldre ut i designen, men jag kanske har fel nu när du säger det och man tittar lite...
MVH
Christoffer Svensson
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Jag hade en gång en svart S2 på Sommaren.. Men vinterleksaken är kvar..
Mmm en svart RX-1 Mountain som jag nu bytt bort mot en Nytro MTX 2009... Najs.
/Janne fd PCS #9425
Varför köra Amerikanskt när det finns kvalité.. ; )
Kan man få dom olika cup-varienterna med de äldre et?? Eller är det spacers som gäller då? Ändras bilens egenskaper något med spacers på och är det godkänt att ha det enligt bp?
Med spacers "bygger" du om fälgarna till ett önskvärt ET vilket motsvarar den spårvidd som är std på din bil = önskvärt
Spårviddsförändring är inte tillåtet mer än en viss %.
FREDRIK MELANDER
PCS 8349
911T -71
Boxster S 3,6 - 00
968 CS RSR
Henka: Den sidan du länkade till va ju kanoners Har Porsche samma bultmönster på dom flesta av sina modeller eller är den olika? Jag hittade ett par riktigt snygga som sitter original på 996 turbo-modellen... Men dom kanske inte passar??
Hur breda däck kan man ha bak utan att dom tar i någonstans eller sticker utanför skärmkanten... Hur stor tumstorlek funkar i storlek, är 18-19" för stort för att det ska se estetiskt snyggt ut?? (och funktionellt med för den delen)
MVH
Christoffer Svensson