Va i stockholm nu i dagarna och skulle handla lite kläder och ha den rätt bra tid tänkte jag. Allt gick enlingt planerna och jag gick där med mina kassar och strosade runt planlöst.
Efter at ha käkat en överdrivet dyr bit mat som jag unnade mig så är jag på väg till bilen...
Då springer jag på denna! (Se bilder)
Eftersen att jag lyckats med konststycket att INTE kolapsa så tog jag dom här bilderna. =)
Jag håller ju på med va jag tyckte innan var ett rätt extremt bygge med min 924/944 strosek bil, men här rubbades ju min världsbild utan dess like för va som är möjligt att göra...

Bilen hade ju inte svenska plåtar men är det nån som vet vem som äger denna eller är det rent av nån som hänger här på forumet så vill jag bara grattulera till sen sån jäkla monsterbil!
Jag äger ju själv både en 924/944 strosek och en vanlig 944 och är därför inte så insatt i 968:an eller 928:an, men jag tycker att jag borde kunna se skillnad på bilanrna men i det här fallet har jag inte den blekaste aning, vet ju att ingen har den fronten direkt!

Nå ja, jag blev sjukt imponerad, hoppas detta ger er inspiration! De gjorde den sanneligen i mitt fall.
Mvh
/Henke