maverick wrote:Såg en babyblå/ljusblå 944 (n/a) utanför Norrtälje. Vägen som går mellan Svanberga/Älmsta och Norrtälje. Ursäktar om jag inte hälsade, hade en macka i handen!
maverick wrote:Såg en babyblå/ljusblå 944 (n/a) utanför Norrtälje. Vägen som går mellan Svanberga/Älmsta och Norrtälje. Ursäktar om jag inte hälsade, hade en macka i handen!
Äter du i bilen
Haha, oroa dej inte. Det var en macka av sorten ej smulig och kladdig.
newkie wrote:
Hade lust att rejsa mot den i fredags, men jag hittade inte åt den, såg att han var ute, hade man fått jättepisk eller? Roligt att det är fler som kör Porsche i stan.
hehe nej rakt fram kan väl vem som helst köra (det är dessutom min bil han lånat). jag föredrar min stooora v8:a jänk här uppe.
Svart 944 (turbo, na, s?) på Essingeleden norrut vid avfarten till Solna. Hans kö rörde sig mycket långsamt och jag stannade brevid honom långsides och ändå lyckades inte få ögonkontakt...
Aha så det var du. Jag var så stressad av sthlmstrafiken (just flyttat hit). Det är en specialare som jag har. Amerikansk 924S med S2 front/skärmar i glasfiber och så ljusramp bak och markeringslampor bak.
Jäkligt fräsch bil du har förresten! Har sett dig ett par ggr när jag gått från T-banan till lägenheten vid den där långa gatan i Aspudden centrum.
Såg en snygg röd 944 S2/Turbo (såg den på avstånd från sidan..) på Ripans camping i Kiruna förra veckan. Måste ha varit onsdag eller torsdag...hmm kommer inte ihåg exakt vilken dag.
Första och enda jag såg i staden och även på vägen upp dit. De verkar mest gilla SUV däruppe
Svart 944 (turbo, na, s?) på Essingeleden norrut vid avfarten till Solna. Hans kö rörde sig mycket långsamt och jag stannade brevid honom långsides och ändå lyckades inte få ögonkontakt...
Aha så det var du. Jag var så stressad av sthlmstrafiken (just flyttat hit). Det är en specialare som jag har. Amerikansk 924S med S2 front/skärmar i glasfiber och så ljusramp bak och markeringslampor bak.
Jäkligt fräsch bil du har förresten! Har sett dig ett par ggr när jag gått från T-banan till lägenheten vid den där långa gatan i Aspudden centrum.
/Johan
Bor du i trakterna?! Trevligt! Vi får väl ta och träffas nån´dag. Snacka bilar. Jag bor högst upp på Schlytersvägen i Aspudden.
Inte undra på att jag kunde inte känna igen vilken model du körde! Snacka om en unik bil! // mvh, Petrus
Igårkväll (tisdag) vid 12-tiden mötte jag en mörk 944 (n/a, S, Turbo?) vid Sveaplan... Jag vinkade till men pga det var rätt mörkt tror jag att han kanske inte såg det. Var det någon härifrån som var ute och körde? // Petrus