Uppgradering forumet
- Cédric
- Addict
- Bilmodell: 924 turbo, 924
- Årsmodell: 1980
Re: Uppgradering forumet
Hoppas det kommer fungera bra iaf. Just nu så är sidan dock tyvärr rätt jobbig att surfa på på min mini pc (1024x576). Allt är så stort och tar sån plats. Går det att fixa på nåt nättare sätt? Bra jobbat iaf !!
924 Turbo
www.instagram.com/garagecedric/
-
- Addict
- Bilmodell: VW Typ3 Squareback
För mig funkar det kanon på min hp mini med Google Chrome.Cédric wrote:Hoppas det kommer fungera bra iaf. Just nu så är sidan dock tyvärr rätt jobbig att surfa på på min mini pc (1024x576). Allt är så stort och tar sån plats. Går det att fixa på nåt nättare sätt? Bra jobbat iaf !!
Jonas Blom Gävle 070-2417260
PCS 11575
PCS 11575
- Cédric
- Addict
- Bilmodell: 924 turbo, 924
- Årsmodell: 1980
Funktionen är ju bra men designen är förfärlig om jag ska vara ärlig. Skulle också önska att den utnyttjade hela skärmbredden. Aja, jag sa inte klaga, forumbytet är ju fortfarande helt färskt så allt kan ju hända 

924 Turbo
- Maxx
- Addict
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
Utnyttja hela skärmbredden motsätter jag mig bestämt. Jag skulle få enormt långa rader och forumet skulle väldigt tungläst. MEN ... däremot så borde forumet bara ha en maxbredd och sen kunna "tryckas ihop" ifall man har ett fönster som är smalare än forumets standardbredd. Hur lätt eller svårt det är att fixa beror väl på hur forumet är uppbyggt?
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
-
- Site Admin
- Bilmodell: 944 turbo -86
Generellt kan jag säga att bredden som är nu är 900px tror jag, det funkar idag på de flesta standard-datorer.
Jag tar gärna emot synpunkter, men att stödja alla olika sorters datorer är omöjligt, Den är bara något bredare än tidigare.
Att utnyttja skärmbredden helt skulle se konstigt ut, precis som nämts tidigare. Det kommer inte att ske några större design förändringar, åtminstone inte från min sida, det jag kan tänka mig är att byta tillbaka helt till den gamla utseendet. Jag haft frågat i tråden tidigare, ingen sa sig ogilla utseendet på denna design..
Är det nån som är en fena på att designa phpbb3 forum så gärna, men inget jag ger mig in på, själv prioriterar jag funktion,stabilitet sedan är utseendet sekundärt.
Jag tar gärna emot synpunkter, men att stödja alla olika sorters datorer är omöjligt, Den är bara något bredare än tidigare.
Att utnyttja skärmbredden helt skulle se konstigt ut, precis som nämts tidigare. Det kommer inte att ske några större design förändringar, åtminstone inte från min sida, det jag kan tänka mig är att byta tillbaka helt till den gamla utseendet. Jag haft frågat i tråden tidigare, ingen sa sig ogilla utseendet på denna design..
Är det nån som är en fena på att designa phpbb3 forum så gärna, men inget jag ger mig in på, själv prioriterar jag funktion,stabilitet sedan är utseendet sekundärt.
-
- S2-Poster
- Bilmodell: Saknar en Porsche
Jag tycker det är bra som det är..sen kan jag tycka att det är lite rörigt osv..osv....men man vänjer sig nog vid det efter ett tag... Tack för arbetet du lagt ner på att uppgradera