"Porschen" funkar ju inte efter som vi har två. "Den röda porschen" funkar inte heller efter som vi har två röda 944:or nu. Olivia (Newton-John) heter hon eftersom det är en S2...
Anna
911 SC -82 vit
http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=19089
Min 968 heter Sally.
I samband med köpet av min "Sally" såg jag på Disney filmen Bilar. Där finns det en Porsche som heter fröken Sally. Förvisso så är det en 996:a. Men Porsche som Porsche...
PG wrote:Min 968 heter Sally.
I samband med köpet av min "Sally" såg jag på Disney filmen Bilar. Där finns det en Porsche som heter fröken Sally. Förvisso så är det en 996:a. Men Porsche som Porsche...
Därför heter min älskling Sally!
//PG
Off topic ... men ser att det står 968 turbo i din profil. Jag tror inte jag är ensam om att bli en aning nyfiken.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Jag kallar inte min annat än "Porschen" eller kanske "Bilen". Det funkar rätt bra för det känns fel att kalla Passaten för bil, när man har en riktig. Passaten heter just bara "Passaten"
PG wrote:Min 968 heter Sally.
Därför heter min älskling Sally!
//PG
Off topic ... men ser att det står 968 turbo i din profil. Jag tror inte jag är ensam om att bli en aning nyfiken.
Herman wrote:
Det är Jonas på Autolabs "gamla" bil !
Stämmer! När vintern kommer lägger jag nog upp en projekt tråd...
Sally är iaf en grymt härlig bil!
//PG
Välkommen hit Per.
Se till att behålla denna speciella bil en längre stund än de föregående ägarna !!
Tål inte att se denna bil till salu en gång till (var är pengarna ?) !!
Lycka till med den o skriv GÄRNA en biltråd.