[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 1014: Undefined array key 3 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) Dekaler för 944 Sverige. - Page 17 - 944 Sverige
claves wrote:lite OT: Måste bara slänga in en fråga. om man har en turbo med turbo s specar och 968 cs chassi är det ok att kalla bilen Turbo SCS och betyder förkortningnen något annat för någon.
Kanske Turbo CS?!
Funderingen kom till efter att jag läst EMM´s tråd om vad som lämpar sig som dekaltrim på respektive bilmodell?
/C
Ytterligare lite OT.
Berätta Claves, vad har du gjort med din bil och vad har det kostat? Är lite avundsjuk!
944 turbo -90
924 turbo -80 (renoveringsobjekt)
BMW 535D Touring
BMW 335 Cab
Vilken av dekalerna under kategorin klubbar/944sverige är den som tidigare kunde beställas av broberg här på forumet och vilken färg/vilka mått hade den?
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B
Anton N wrote:Vilken av dekalerna under kategorin klubbar/944sverige är den som tidigare kunde beställas av broberg här på forumet och vilken färg/vilka mått hade den?
De som finns på Dekaltrim är väl klistermäste med tryck?
Fredrik C kan fixa fram i vinyl till bra pris, skicka PM till honom.
Det kanske är så att nån av gubbarna som säljer klibbor kommer till vårträffen och kan kränga där???? Det kan ju inspirera till dekaltrim när man rejsar lite!
Ingen Porsche längre. Nu åker jag Mustang -66. Sorry guys!
Petrus wrote:Jag gissar att vi pratar om den här bakdekalen:
(för då är jag på)
Ingen som har den omonterad att lägga upp i relativt hög upplösning, som på bilden ungefär?
Ska nämligen pryda en av kortväggarna i sovrummet med den loggan är det tänkt, behöver en mall att skriva ut... Tror det kan bli grymt, lägger upp bild sen om ni vill:)