Ville bara gratulera till en ny snygg design, lite lugnare, lite vackrare
Abz
Bor ihop med Nia, 944 N/A -84
Ringenvarv: 300 + IRL, allt för många i sim.
Ruggigt insatt i brandskydd av alla de slag
[color=#0000BF]www.sbaassistans.se[/color]
Bra jobbat, ser snyggt ut! Enda problemet jag har stött på är att snabblänkarna: Start, forum, garaget, info och länkar inte fungerar för mig när man väl har klickat på forumknappen en gång och kommit in på forumet. Forumindex-knappen strax under "Start" funkar däremot.
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B
Anton N wrote:Bra jobbat, ser snyggt ut! Enda problemet jag har stött på är att snabblänkarna: Start, forum, garaget, info och länkar inte fungerar för mig när man väl har klickat på forumknappen en gång och kommit in på forumet. Forumindex-knappen strax under "Start" funkar däremot.
Fantastiskt!
Känner igen mig från http://www.bilbaneforumet.se" onclick="window.open(this.href);return false; så det känns som hemma!
En sak som jag är glad över, är att på det gamla forumet, om jag hoppade ur sidan, så blev alla trådarna lästa för mig, nu blir dom lästa när jag väl läst dom.
Jag verkar vara ensam i att tycka att det känns lite tråkigt att det är så likt 1 miljon andra forum på nätet.
Men om det funkar och är mindre buggigt är det bra!
Sen tycker jag markeringen av "Sticky" trådar känns otydlig.
Appropå sökfunktionen...
Har någon verkligen testat den?
Söker man på tex "kolvar" så får man 71 träffar, de flesta äldre an 2006, sen är det några från 2010.
Känns osannolikt att ingen skrivit "kolvar" under hela 2009...
Anton N wrote:Bra jobbat, ser snyggt ut! Enda problemet jag har stött på är att snabblänkarna: Start, forum, garaget, info och länkar inte fungerar för mig när man väl har klickat på forumknappen en gång och kommit in på forumet. Forumindex-knappen strax under "Start" funkar däremot.
Använder Explorer 8
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B
safe wrote:Appropå sökfunktionen...
Har någon verkligen testat den?
Söker man på tex "kolvar" så får man 71 träffar, de flesta äldre an 2006, sen är det några från 2010.
Känns osannolikt att ingen skrivit "kolvar" under hela 2009...
Troligen hade inte alla inlägg hunnit indexserats, Nu får man i alla fall sökträffar från 2009.