Peder ger bort sin racing 944

924/928/944/968
Post Reply
Eddie Varvstopp
Addict
Bilmodell: 944
Årsmodell: 1984

Peder ger bort sin racing 944

#1 Post by Eddie Varvstopp »

Jag följer den väldigt underhållande Peder Karlsson i media. Nu har han lagt ut denna: http://bloggar.mestmotor.se/peder-karlsson/" onclick="window.open(this.href);return false;
Buren ser riktigt bra ut så att få den bilen gratis mot att rejsa den med lite reklam, ser ut att vara en bra deal.

Lite tips för den som letar objekt.
Edvin Persson
944 N/A -84 | MSCC - PCS #8526 PCSR | Sponsorer: Autoexperten Lund - FHRacing | Min Blogg: http://eddievarvstopp.se

Hokanz
NA-Poster
Bilmodell: På jakt

Re: Peder ger bort sin racing 944

#2 Post by Hokanz »

Såg en blänkare om det i nyhetsbrevet från ams. Jag drog iväg ett mail, jag saknar ju porsche, men det blir nog någon som har en bättre snyfthistoria som får den, eller nån som någon annan tipsar om så det blir en bra artikel om det. Kul att följa hur som helst och grattis till den som får den.
Kör: Porsche 924S

headline
Addict

#3 Post by headline »

Jag är definitivt aspirant på den bilen!

Efter att jag sålt minn 944:a och bytte upp mig till en Boxster som sen brann upp med alla mina bilgrejer (hela hobbykapitalet gick upp i rök) så vore detta ett fullständigt guldläge att börja om och komma ut på banorna igen.

Tänkte att jag skulle försöka involvera alla fina forum-medlemmar kring något event eller så om det finns intresseP Kanske finns det chaffisar som vill vara med och dela på någon långloppscup eller nåt.

Har ingen aning om vad bilen har för status men oavsett är det ett utgångsämne!
Mvh Gustav

Bilen: Porsche 944 -85/2

Karl Birgander
Addict
Telefon: 0737168502
Bilmodell: 944 S2
Årsmodell: 1990

#4 Post by Karl Birgander »

Kul Gustav!

Riktigt tråkigt med alla fina och/eller snabba bilar som gick åt...

:#cheers:
Leksak: Porsche 944 S2 -90
Min bruks: BMW 320dT -08
Fruns bruks: BMW 120iAM -10
Sommarglid: BMW 320iM cab -99 (E36)

Eddie Varvstopp
Addict
Bilmodell: 944
Årsmodell: 1984

#5 Post by Eddie Varvstopp »

headline wrote:Jag är definitivt aspirant på den bilen!

Efter att jag sålt minn 944:a och bytte upp mig till en Boxster som sen brann upp med alla mina bilgrejer (hela hobbykapitalet gick upp i rök) så vore detta ett fullständigt guldläge att börja om och komma ut på banorna igen.

Tänkte att jag skulle försöka involvera alla fina forum-medlemmar kring något event eller så om det finns intresseP Kanske finns det chaffisar som vill vara med och dela på någon långloppscup eller nåt.

Har ingen aning om vad bilen har för status men oavsett är det ett utgångsämne!
Oj, det hade jag missat att du med var "en av de drabbade" :( , urtrist.

Men detta kan ju vara något ;) , du behöver ju inte ta i för att få ihop en bra snyfthitoria :D
Edvin Persson
944 N/A -84 | MSCC - PCS #8526 PCSR | Sponsorer: Autoexperten Lund - FHRacing | Min Blogg: http://eddievarvstopp.se

Post Reply