Den är till salu och jag kan inte så mycket om olika modeller på bilen men jag kan beskriva den lite kortfattat.
Ljus grå överdel och mörkare grå under del, inte eker fälgar men ser ut som det, ser väldigt jobbiga att hålla rena, stor taklucka,3 ekrad ratt.....
ooops när jag googlar på den så verkar det vara en turbo, ser precis ut som en sådan.
MEN till skicket då, det växer gräs på golvet i den , möglig framskärmar utom räddning mm den har nog stått ett tag och jag vet inte skicket på motor heller jag vet att den är till salu så jag kan ta reda på regnr så får någon med förstående fru och pengar och tid ringa på den, men förstå att den måste isär och bytas delar på!!!!!!!!!! ej vrida om o åka inte.
Kanske helt ointressant men jag kan skicka bilder till den som är intresserad av den om ni skickar pm.
Där den står är inte direkt svenssons uppfart utan mera går det så går det och finns det så finns det uppfart om ni förstår vad jag menar.
Men är det en turbo så tror jag och tycker jag att det är synd att den dör faktiskt.
best Evert
Hittelön??
et kan vi ta då