Hoppas att delar iaf kan leva vidare, fb skiter säkert i vad som händer. Men det vore ju kul om några delar fick ett nytt liv. Det dräller ju inte av 931 delar.
Ska bli intressant att se hur fb tänker ang värderingen. Först å främst säljs ju extremt få per år i Sverige,sen är ju skicket väldigt varierande. Sen är ju breddningen ingem fördel direkt, men det kanske inte fb tar i beaktande?
Tyvärr en 931a mindre
- Cédric
- Addict
- Bilmodell: 924 turbo, 924
- Årsmodell: 1980
-
- NA-Poster
- Bilmodell: 931
- Årsmodell: 1981
Re: Tyvärr en 931a mindre
Talade med den polis som leder utredningen igår, FB skulle få tillgång till bilen idag (tors) så jag hoppas på att få ett besked i början på nästa vecka.
Dock hade han personligen tittat på bilen, det var bland det värsta han sätt. Han trodde inte att det fanns en hel pryl och att någon överlevt kunde han inte förstå
Bilen var även full med lera efter att dom åkt på taket eller när man bärgat den från gärdet. Så jag har nog inga förhoppningar om att det finns något av värde...tyvärr
/Anders
Dock hade han personligen tittat på bilen, det var bland det värsta han sätt. Han trodde inte att det fanns en hel pryl och att någon överlevt kunde han inte förstå
Bilen var även full med lera efter att dom åkt på taket eller när man bärgat den från gärdet. Så jag har nog inga förhoppningar om att det finns något av värde...tyvärr
/Anders
- Cédric
- Addict
- Bilmodell: 924 turbo, 924
- Årsmodell: 1980
Åfasen, otäck avkörming. Känns bra att man strax installerat klart båge i bilen.
Borde gå att sälja typ växellåda och såna grejer. Jag betalar bra för vevaxelgivaren tex
.
Borde gå att sälja typ växellåda och såna grejer. Jag betalar bra för vevaxelgivaren tex

924 Turbo
www.instagram.com/garagecedric/
www.instagram.com/garagecedric/
- gegge
- Addict
- Bilmodell: 924, turbo och S
- Årsmodell: 1981
Helt enig! (Stolarna är rena drömmen och bara de värda runt 10.000:- i 911 sammanhang)Henka wrote:Underbar inredning i den bilen
Hoppas den räddas undan så inte väder och vind gör sönder den på nån skrot någonstans
Fredrik Torkildsen
I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself. -Ferdinand Porsche
I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself. -Ferdinand Porsche
-
- S-Poster
- Bilmodell: 944
- Årsmodell: 1989
Ingen dålig räd ligisterna gjort... låter som en dålig film när man läser deras förehavanden.
http://na.se/nyheter/orebro/1.3059014-k ... -ol-atalas
Synd på bilen och ölen
http://na.se/nyheter/orebro/1.3059014-k ... -ol-atalas
Synd på bilen och ölen