Jocke Rydell wrote:Oj, här snackas det på. Jag har ju inte lika bråttom som dig Micke men tackar som sagt för alla tips. Hoppas det löser sig med transporten på torsdag.
//Jocke Rydell
Perrys motor kan nog hjälpa dig. I alla fall fick jag uppfattningen att de kan ställa upp och köra. Nu ska jag inte någon längre sträcka, så jag vet inte hur långt de kan tänka sig att frakta en bil. Kostnaden har jag heller inte fått veta än, han skulle kolla upp vad de tog per mil/timme. Återkommer när jag fått lite mer klarhet.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Hur du löste din transport? Jag snackade med Perry idag men han kunde inte den här veckan, samt att han var lika luddig som vanligt när det gällde prisfrågan.
Jocke Rydell wrote:Hur du löste din transport? Jag snackade med Perry idag men han kunde inte den här veckan, samt att han var lika luddig som vanligt när det gällde prisfrågan.
Mvh
Jocke Rydell
Jag fick hjälp av Perry. Tyvärr har jag inga bra tips på andra som skulle kunna hjälpa till med transport. Bilfirmor och racing-/rallyteam verkar vara de som eventuellt kan ha släp. Hyra ut verkar ingen vara villig till så transport blir bara tillgängligt när de har tid.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«